رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت: در مدت ۱۲ روز ۱۵۰ هزار زائر در اربعین ۹۷ توسط موکب‌های خراسان‌جنوبی اسکان داده شدند.

اسکان ۱۵۰ هزار زائر در اربعین ۹۷ در موکب‌های خراسان‌جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ موسی جوینده در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در کمک برای بازسازی عتبات عالیات همواره پیشتاز بقیه استان‌ها است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان کرد: سرانه کمک برای بازسازی عتبات در کشور برای هر نفر سه هزار تومان است در حالی که این سرانه در خراسان‌جنوبی برای هر نفر هفت هزار و ۵۰۰ تومان است.

جوینده با اشاره به خدمات مردم خراسان‌جنوبی در اربعین ۹۷ ادامه داد: در مدت ۱۲ روز اربعین یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران سید الشهدا (ع) توزیع شد که از این تعداد ۳۸۰ هزار پرس صبحانه، ۳۸۹ هزار پرس ناهار و ۳۲۸ هزار و ۶۰ پرس شام بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۶۲۱ هزار و ۵۵۰ هزار میان وعده، یک میلیون و ۵۶۰ هزار چای، ۳۲۱ هزار شربت زعفران، ۴۵۰ هزار بطری آب معدنی توزیع و ۱۵۰ هزار زائر نیز اسکان داده شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی بیان داشت: مردم خراسان‌جنوبی ۱.۵ برابر سال گذشته امکانات در اختیار زائران گذاشتند.

انتهای پیام /م

خراسان‌جنوبی پیشتاز در کمک برای بازسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.