امام جمعه ریگان گفت:آنچه که امروز باعث اقتدار و ابهت ما شده این است که هم در برابر تحریم‌ها و هم در برابر دشمنان مقاومت کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان در مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بصیرت گفت: فتنه ۸۸ چند لایه داشت که یک لایه فتنه بیرون از کشور بوده و یک لایه آن داخل کشور بود و یک لایه هم غافلین بودند که در دام فتنه افتادند.

وی عنوان کردتحریم‌ها از زمان فتنه شروع شد، عده‌ای همه چیز را به برجام گره میزدند.

امام جمعه ریگان اظهار کرد: همان کسانی که تمام این‌ها را به برجام گره میزدند امروز می‌گویند برجام بدنبال مشکلات اقتصادی و شکست تحریم نبود و برجام به دنبال این بود که ایران حراسی را کم کنیم.

حجت الاسلام رنجبرماهانی تصریح کرد: آنچه که امروز باعث اقتدار و ابهت ما شده  این است که ما هم در برابر تحریم‌ها و هم در برابر دشمنان مقاومت کردیم.

وی افزود: دوازدهمین رزمایشی که نیروی زمینی سپاه با کمک قوای مسلح انجام داد همه دشمنان آماده باش بودند و ترس وحشت داشتند.

امام جمعه ریگان بیان داشت: کره شمالی هم متوجه شده که تنها راه مبارزه با استکبار بالابردن قدرت دفاعی است، ولی در کشور ما راحت در بحث دفاعی اعتبارات را کم می‌کنند در حالی که در بریز و بپاش‌ها باید اعتبارات کم شود.

محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی وکشوری در شهرستان ریگان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تحریم‌ها از زمان فتنه آغاز شد

برچسب ها: فتنه 88 ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.