سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری طرح آموزشی کتابداران کانون‌های مساجد همدان خبر داد.

برگزاری طرح آموزشی کتابداران کانون‌های مساجد همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طرح آموزش کتابداران کتابخانه های کانون‌های مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل نهاد کتابخانه های استان و ٥٠ نفر از کتابداران در کانون امام صادق (ع) مریانج برگزار شد

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در این خصوص گفت: این طرح با هدف آشنایی با ویژگی‌ها و توانمندی‌های کتابداران، ضرورت آموزش کتابداران و مروجان کتابخوانی، همچنین آشنایی با روش‌های مختلف ترویج کتابخوانی برای نوجوانان برگزار شد.

ناهیدی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف آن ارتقای سطح آگاهی کتابداران مساجد و آشنایی آنان با شیوه های نوین کتابداری و آموزش نرم افزار کتابداری «مهر مسجد» بود.

وی اظهار داشت: در این طرح آنچه یک کتابدار مسجد باید بداند از جمله آشنایی و تسلط بر نرم افزار مهر مسجد توسط اساتید تائید شده اداره کل کتابخانه های استان آموزش داده شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: برای تمام شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه حضور در طرح  صادر و اعطا می شود.

گفتنی است،٢٩٣ کتابخانه مخزن دار و ١٩١ کتابخانه باز در مساجد سراسر استان همدان فعال است. 

انتهای پیام/د.ا

 طرح آموزشی کتابداران کانون‌های مساجد همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.