سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۲ میلیون و ۱۹۸ هزار تن کالا از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،  حسین سعیدی سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۲ میلیون و ۱۹۸ هزار تن کالا به ارزش بیش از ده میلیارد و ۲۹۰ میلیون دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شد که از نظر وزن ۹۰۷ هزار تن و ارزش، سه میلیارد دلار بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: در این مدت درآمد گمرکات هرمزگان بیش از هشت هزار میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان بود.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت:درآمد گمرکات هرمزگان در نه ماه امسال ۳۱۶ میلیارد تومان بیشتر از پارسال بود.

حسین سعیدی افزود: روغن‌های معدنی شامل مواد قیری و موم‌های معدنی، مواد پلاستیکی– چدن، آهن و فولاد، سنگ فلز جوش و خاکستر آن، مس و مصنوعات مسی است که به کشور‌های امارت متحده عربی، چین، هند، عمان و تایلند صادر شده است.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت: در این مدت بیش از شش میلیون و ۵۷۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار نیز از کشور‌های چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره، هند و آلمان وارد کشور شد.

سعیدی افزود: مهم ترین کالا‌های وارداتی دیگ‌های بخار و آبگرم؛ ماشین آلات و وسایل مکانیکی، دستگاه‌های برقی، پخش صوت و تصویر، قطعات ماشین آلات راهسازی، خودرو و غلات است.

انتهای پیام/ف

افزایش درآمد گمرکات هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.