سناتور ایالت ورمونت در سخنانی رئیس جمهور آمریکا را دروغگو، متقلب، خودپسند و قلدر خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در سخنانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را دروغگو، متقلب، خودپسند و قلدر خواند.

برنی سندرز گفت: مردم آمریکا از رئیس جمهوری که دروغگو، متقلب، خودپسند و قلدر است خسته شده‌اند. آن‌ها رئیس جمهوری می‌خواهند که ما را با هم متحد کند، نه این که ما را دچار تفرقه نماید. آن‌ها سیاست‌هایی را می‌خواهند که به نفع همه و نه فقط به نفع ثروتمندان باشد.

در همین حال اعضای دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند برای کاهش آمار مهاجران از آمریکای لاتین به داخل خاک این کشور لازم است رویکرد «دمدمی مزاج» ترامپ کنار گذاشته شود.

در حساب توئتیری اعضای دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص آمده است: چند روز پیش ترامپ وعده داد که ۵.۸ میلیارد دلار برای کمک به کشور‌های آمریکای لاتین اختصاص خواهد داد، اما او امروز کمک به این کشور‌ها را قطع کرد. اتفاق بعدی در سیاست خارجی شیر یا خطی (غیرمنطقی) ترامپ چه خواهد بود؟ چه کسی می‌داند؟ اما برای کم کردن آمار مهاجران، بیایید رویکرد دمدمی مزاج ترامپ را کنار بگذاریم و به علل ریشه‌ای آن در آمریکای لاتین بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار