مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات مصدومان حادثه تصادف در شهر کرمان خبر داد.

نجات مصدومان تصادف زنجیره ای در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت 19 و 38 دقیقه امروز هفتم دی ماه از یک مورد سانحه تصادف واقع بولوار امام علی (ع) مقابل دانشگاه آزاد اسلامی مطلع شدیم.

وی افزود :با توجه به شدت این حادثه و بر خورد 3 دستگاه خودرو سواری پژو پارس ,تندر ال 90 و پژو 206 بلافاصله سه تیم اطفاء حریق , امداد و نجات سازمان آتش نشانی سه از ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

عسکری گفت : با توجه به مصدوم و محبوس شدن 4 نفر از سرنشینان که سه نفر مصدوم در بین آهن پارهای خودروی پزو پارس و یک نفر در خودروی تندر ال 90 محبوس شده بودند, آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج مصدومان از داخل خودروهای دچار حادثه شده نموده و با انجام موارد ایمنی هر سه خودرو از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از طعمه حریق شدن یک باب مغازه خبر داد و افزود :در ساعت 19 و 10 دقیقه امروز هفتم دی از حریق یک باب مغازه در خیابان ورزش مطلع شدیم.

عسکری گفت : بلافاصله دو تیم اطفاء حریق ار دو ایستگاه آتش نشانی به محل این حادثه اعزام گردید و حریق توسط آتش نشانان اطفاء و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

همچنین عسکری از سقوط یک نفر از شهروندان از کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد و افزود: یک نفر از شهروندان امروز هفتم دی ماه ساعت 15و سی دقیقه به قصد کوه نوردی به کوه های صاحب الزمان (عج) شهر کرمان رفته بود متاسفانه دچار حادثه و سقوط گردیده بود که بلافاصله دو تیم امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی در محل حضور یافته و فرد مصدوم پس از انتقال به پایین به جهت انجام خدمات پزشکی و درمان به بیمارستان منتقل گردید.

انتهای پیام/س

 

نجات مصدومان حادثه تصادف در شهر کرمان

برچسب ها: حوادث ، اخباراجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.