معرفی بازی Gravity Quest؛ یک موبایلی ساده اما جذاب

تیم سازنده بازی اندرویدی Gravity Quest از موسیقی و صداگذاری به عنوان ضربه‌ی پایانی به مخاطب در جهان بازی استفاده کرده است.

معرفی بازی Gravity Quest؛ یک موبایلی ساده اما جذاب

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی اندروید Gravity Quest را می توان یک بازی جذاب و منحصربه‌فرد دانست که در قالب یک محیط کاملا ساده، بازیکن را هیجان زده می‌کند. بازی اندرویدی Gravity Quest به‌صورت یک بازی ساده طراحی شده است و برای بازیکن این بازی، بخش تمرینی خاصی در نظر گرفته نشده و شاید بتوان گفت؛ تنها موردی که به بازیکن یاد داده می‌شود، این است که پلتفرم‌های بازی اندرویدی Gravity Quest چه کارایی‌هایی دارند. بازیکن با شروع بازی اندرویدی Gravity Quest  ، در سمت چپ صفحه نمایش، یک جوی‌استیک مجازی را مشاهده می‌کند. بازیکنان بازی اندرویدی Gravity Quest از طریق این استیک آنالوگ می‌توانند شخصیت بازی را هدایت کرده و از طرفی کاربران از سمت راست صفحه نمایش قادر هستند تا دوربین بازی را تنظیم کنند. در جریان بازی موبایلی Gravity Quest بازیکنان در جهانی خیالی به سر می‌برند؛ درست در جایی که باید از نقطه‌ی شروع بازی، مسیری مارپیچ را طی کنید تا به پورتال واقع در محیط بازی برسید.

معرفی بازی موبایل Gravity Quest


بیشتر بخوانید:  معرفی و بررسی یک بازی سرگرم کننده به نام؛ knack ۲ + تصاویر


جهان های بازی در بازی اندرویدی Gravity Quest 

در جهانبازی اندرویدی Gravity Quest دوازده مرحله‌ی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که هر کدام از مراحل، ساختار مخصوص به خودشان را دارند؛ اما در این میان چالش‌هایی هم وجود دارند که سبب شده است تا  بازی اندرویدی Gravity Quest در هر مرحله مورد جدیدی را برای ارائه کردن داشته باشد. در واقع در محیط‌های ۱۲ مرحله‌ی بازی اندرویدی Gravity Quest ، پلتفرم‌هایی تعبیه شده‌اند که برخی از آن‌ها نقش آسانسور و برخی دیگر نقش تغییر زوایه بازیکن (تغییر ۱۸۰ درجه) را دارند. حال این موارد باعث شده‌اند تا بازیکنان  بازی اندرویدی Gravity Quest برای پشت سر گذاشتن مراحل، از این پلتفرم‌ها استفاده کنند. یکی دیگر از مواردی که بازی اندرویدی Gravity Quest  را به اثری خاص و منحصربه‌فرد تبدیل کرده است، طراحی جهان‌های بازی است.

معرفی بازی موبایل Gravity Quest

هر سه مرحله، در جهانی متفاوت روایت می‌شود تا بازیکنان در ۱۲ مرحله‌ی بازی، تجربه‌ بازی کردن در چهار جهان متفاوت را داشته باشند. تیم سازنده بازی اندرویدی Gravity Quest از موسیقی و صداگذاری به عنوان ضربه‌ی پایانی به مخاطب و محو کردن‌اش در جهان بازی استفاده کرده است.  بازی اندروید Gravity Quest را می‌توان جزو آن دسته بازی‌هایی دانست که موسیقی فوق‌العاده‌ای دارد و به مخاطب حسابی آرامش می‌دهد. با تمام این تفاسیر، اگر به دنبال یک بازی متفاوت و متفاوت هستید، بازی اندروید Gravity Quest می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: Gravity Quest ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.