رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد اگر دموکرات‌های کنگره با بودجه مورد درخواست برای ساخت دیوار مرزی موافقت نکنند، اقدام به بستن کامل مرز با مکزیک می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- تهدید کرد اگر دموکرات های کنگره با بودجه مورد درخواست برای ساخت دیوار مرزی موافقت نکنند، اقدام به بستن کامل مرز با مکزیک می کند.

بر این اساس، ترامپ در حالی که بخش هایی از دولت این کشور به دلیل امتناع وی از امضای برنامه بودجه برای ششمین روز تعطیل است، دموکرات های کنگره را تهدید کرد. ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: اگر دموکرات های کارشکن پول ساخت دیوار را ندهند، مجبور به بستن کامل مرز جنوبی (با مکزیک) خواهیم شد و قوانین مسخره مهاجرت را تغییر خواهیم داد.

وی افزود آمریکا در پیمان تجاری نفتا (تجارت آزاد آمریکای شمالی) سالانه بیش از 75 میلیارد دلار پول در تجارت با مکزیک و در قاچاق مواد مخدر چندین برابر این رقم را از دست می دهد و این باعث می شود که من به بستن کامل مرزهای جنوبی ایالات متحده اقدام کند.

ترامپ تاکید کرد: یا دیوار مرزی را می سازد یا مرز با مکزیک را بسته و صنایع آمریکایی نظیر خودروسازی را که به این کشور منتقل شده اند، به آمریکا بازمی گردانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار