معرفی بازی هیجان انگیز آیفونی Florence +تصاویر

خلاقیت و سادگی در بازی آیفون Florence، به طرز هنرمندانه‌ای پیاده‌سازی شده است که اثری جذاب و هیجان‌انگیز را به بازیکن منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خلق یک بازی کوتاه با داستانی هیجان انگیز و جذاب که بتواند بازیکن را محو خود نماید کار دشواری است اما بازی‌هایی وجود دارند که توانسته‌اند چنین کاری انجام دهند و بازی موبایلی Florence یکی از این بازی هاست که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد به معرفی آن بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی Florence

داستان بازی موبایلی Florence

قصه ۳۰ دقیقه‌ای بازی موبایلی Florence درباره دختری ۲۵ ساله به نام «فلورنس یو» (Florence Yeoh) است که در زندگی شخصی‌اش، دچار انواع کسالت و روزمرگی‌ها شده و حال با سرگرمی‌های سطحی، روز را شب می‌کند. عدم وجود دیالوگ یا حتی متون نوشتاری برای بیان داستان، به عقیده برخی ضعف محسوب می‌شود اما شاید برای عنوانی که به یک ساعت هم نمی‌رسد، نقطه قوتی و قابل توجه محسوب شود. زیرا روایت بصری و جلوه‌های دیداری، به طرز مطلوبی از عهده قصه‌گویی برآمده‌اند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Fit مناسب کاربران اندروید و iOS +تصاویر


در بازی موبایلی Florence واژه تعامل اصلی‌ترین مبحث است اما توقع «باران شدید» (Heavy Rain) یا امثالهم را نداشته باشید، زیرا این عنوان بسیار بی‌ادعا عمل می‌کند و از قضا نمی‌خواهد خود را به زیاده‌گویی‌های خارج از توان محدود سازد. گیم‌پلی بازی آیفون Florence روندی ساده و تعاملی دارد. روند بازی بدین گونه است که بازیکن با کلیک روی صفحه گوشی خود، کار‌های گوناگون فلورنس را انجام می‌دهد و روند داستانی را با این کلیک‌ها پیش می‌برد. پازل‌های گوناگون، اما ساده‌ای در بازی تعبیه شده‌اند که این پازل‌ها کاملاً در خدمت گیم‌پلی و داستان است و کمک بسزایی به درک حال و هوای فلورنس کرده است.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Eqqo


به عنوان مثال، زمانی که فلورنس و کریش برای اولین بار در رستوران همدیگر را ملاقات می‌کنند، صحبت‌های آن‌ها به شکل بالن‌هایی است که نشان‌دهنده گفت‌وگوی این دو نفر است. زمانی که فلورنس قصد صحبت کردن دارد، بازیکن باید بالن را که به صورت یک پازل است به یکدیگر متصل و صحبت او را شروع کند. ابتدا پازل‌ها کمی زیاد و سخت هستند و به مرور این پازل‌ها ساده‌تر می‌شوند؛ به طوری که در انتها فقط یک تکه از پازل برای ساخت بالن گفتگو وجود دارد. این پازل‌ها نشان دهنده ایجاد صمیمیت و راحتی فلورنس نسبت به کریش است که به شکلی هنرمندانه طراحی شده است.

معرفی بازی Florence

از این دست کار‌های تعاملی خلاقانه در بازی زیاد است و تنوع بالای کار‌های قابل انجام برای پیشبرد بازی باعث شده است که بازیکن در مدت زمان کم این اثر از آن خسته نشود و از هرکدام لذت ببرد. یکی از این نوع تعاملات خلاقانه در فصل چهارم با نام Crash به خوبی پیاده‌سازی شده است.


بیشتر بخوانید: بازی موبایلی Diablo Immortal فقط آنلاین خواهد بود


جریانات اصلی روایت بازی موبایلی Florence از جایی آغاز می‌شود که در یکی از عادی‌ترین روز‌ها، هنگامی که فلورنس در حال گوش دادن به یک قطعه موسیقی است و هم‌زمان از خیابان عبور می‌کند، در اثر اتمام شارژ، موبایل‌اش خاموش شده و مجبور می‌شود با گوش‌هایی غیرمسلح به باقی مسیر ادامه دهد! نوایی آمیخته با ویالون به گوش می‌رسد و با شیوع امواجی از نت‌ها که به رنگ زرد هستند، فلورنس با حالتی روحانی به پرواز درمی‌آید تا زمانی که منشأ رنگ و موسیقی را می‌یابد.

پسرکی نوازنده با لباس‌هایی مندرس، لبی خندان و جمعی از مردم به دور خود! بازی موبایل Florence به سادگی و همانند برخی از رمان‌های بزرگ عاشقانه، شکل‌گیری علاقه و شروع یک رابطه را مطرح می‌کند.

معرفی بازی Florence

فلورنس در خانه‌اش مدام به یاد آن روز افتاده و نوای ویالون و صاحب‌اش را بار‌ها درون ناخودآگاه ملاقات می‌کند. این وقایع تا مراحل بعدی و دیدار ناگهانی فلورنس و «کریش» (Krish) ادامه پیدا می‌کنند تا نهایتاً به آشنایی مستقیم و شروع رابطه برسیم.


بیشتر بخوانید: بازی Diablo Immortal برای موبایل معرفی شد +تصاویر


استودیو Mountains که در تیم خود طراح ارشد بازی موبایل Monument Valley را به خدمت گرفته است، خلاقیت و سادگی را در بازی موبایل Florence به طرز هنرمندانه‌ای پیاده‌سازی کرده است؛ اثری جذاب و هیجان‌انگیز که حس و حال خوبی را به بازیکن منتقل می‌کند و بازیکن با حالی خوش و لبخندی بر لب بازی را به پایان می‌رساند.

این استودیو در اولین بازی خود گام رو به جلویی برداشته است و امیدواریم در ادامه آثاری با کیفیت و زیبا را توسعه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: Florence ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار