معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

بازی موبایلی Slam.IO تنها یک هدف را برای بازیکنان تعبیه کرده و آن هم نابودی سایر بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت های بازی سازی که در پی جذب مخاطبانشان در دنیای بازی های موبایلی هستند همواره در تلاش‌اند تا بتوانند یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را به مخاطبانشان ارائه دهند. در این بین بازی Slam.IO یکی از بازی هایی است که سعی می کند مخاطب را با نابودی سایر بازیکنان سرگرم نماید.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا امروز به معرفی بازی Slam.IO بپردازد.

معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

بررسی بازی Slam.IO

ساختار بازی اندروید و آیفون Slam.IO بدین شکل است که چهار بازیکن در یک محیط با موانع مختلف قرار می‌گیرند.

حال شما تنها می‌توانید کاراکتر خود را به چپ و راست هدایت کنید و به‌ واسطه‌ی دکمه‌ای که در پایین و سمت راست قرار داده شده، یک ضربه‌ی سنگین وارد کنید.


بیشتر بخوانید: کیان ایرانی، نخستین بازی رایانه‌ای مبتنی بر فرهنگ اسلامی


حال نکته‌ای که این بازی را از سایر بازی‌های مشابه رقابتی متمایز کرده، همین ساختار بازی و نحوه‌ی بازی کردن شما است. کاراکتری که در واقع یک گلوله‌ی رنگی عصبانی است که میان آسمان و زمین در حال حرکت است. به‌ عبارتی شما شخصی هستید که با پرش‌هایی به سمت راست و چپ، مانع از به‌دام افتادن کاراکترتان می‌شوید. در بازی موبایل Slam.IO تنها یک هدف برای بازیکنان تعبیه شده و آن هم نابودی سایر بازیکنان است.

معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

حال سوال پیش می‌آید که روند نابودی و به‌ دام انداختن سایر بازیکنان به چه شکل است؟

در Slam.IO زمانی که یک مسابقه را آغاز می‌کنید، موانعی را در کف محیط مشاهده می‌کنید که تیغ‌های برنده‌ای هستند و شما را از بین می‌برند.

حال اگر نتوانید کاراکتر خود را پس از ضربه خوردن یا در طول برخورد‌های مختلف هدایت کنید، به این تیغ‌ها برخورد کرده و کشته می‌شوید (البته در بعضی از راند‌ها تیغه‌ها علاوه‌ بر پایین محیط، در بالای سر شما هم قرار گرفته‌اند).


بیشتر بخوانید: دانلود بازی جورچین انگری بردز اندروید


از این رو باید سعی کنید با استفاده از استراتژی‌های مختلف و ضربه‌های خود سایر بازیکنان را به‌ دام بیاندازید تا برنده شوید. در این میان اشاره کنم که هر بازی در چند راند مختلف برگزار می‌شود و بازیکنان برتر با توجه به تعداد راند‌هایی که پیروز شده‌اند، انتخاب می‌شوند. همچنین اگر در یک راند اول شدید، مراقب عملکردتان در سایر راند‌ها هم باشید.

معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

برای مثال اگر در راند اول برنده شوید و در سایر راند‌ها هم بتوانید رتبه‌ی دوم را کسب کنید، برنده‌ی میدان خواهید بود؛ مگر اینکه یکی از بازیکنان دو یا سه بار پشت هم برنده شود.

Slam.IO یک بازی رقابتی است اما این گفته بدین معنا نیست که این بازی اندروید و آیفون فاقد بخش تک‌نفره باشد.


بیشتر بخوانید: دانلود بازی FIFA Mobile Soccer 10.5.01


تیم سازنده از یک حالت تک‌نفره هم استفاده کرده تا بازیکنان بتوانند بیش از پیش و قبل از ورود به حالت PvP با ساختار بازی آشنا شوند.

معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

در این حالت با چیدن استراتژی و مشاهده‌ مانع و نحوه‌ی تاثیرگذاری‌شان، می‌توانید گیم‌پلی خود را ارتقا دهید و برای هر نبردی آماده شوید.


بیشتر بخوانید: معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر


همچنین استودیو LeftRight از کاراکتر‌های متعددی استفاده کرده که می‌توانید آن‌ها را در جریان پیشروی و ارتقای سطح‌تان دریافت کنید.

با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Slam.IO تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را در کنار یکدیگر سرگرم کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: slam.io ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار