نحوه شکل دادن به جاده و عبور از موانع خود یکی از چالش‌های بازی موبایلی Highway Heat است؛ زیرا بازیکنان باید به‌ درستی این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های متفاوتی در دنیای بازی‌های موبایلی چه در نسخه‌های اندروید و چه در نسخه آیفون وجود دارد که تمام تلاششان را می‌کنند تا مخاطبانشان را راضی نگه داشته و یک بازی سرگرم کننده و جذاب را به آن‌ها ارائه دهند. در این بین بازی موبایلی Highway Heat نیز توانسته با به چالش کشیدن گیمر‌ها طرفداران خودش را بیابد و امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد این بازی را به شما معرفی کند.

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ بازی که شما جاده آن را می سازید! +تصاویر

معرفی بازی موبایل Highway Heat

زمانی که بازی اندروید و آیفون Highway Heat را شروع می‌کنید و پس از فشردن دکمه‌ شروع، وارد جهان بازی می‌شوید و هیچ بخش تمرینی‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید: برترین بازی‌های تلفن همراه


بازی موبایل Highway Heat به بخش تمرینی هم نیاز ندارد و در همان ابتدا و هر دور بازی کردن، در سمت راست صفحه نمایش به شما گفته می‌شود که بالا و پایین کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش، تنها کاری است که باید آن را انجام بدهید.

با شروع بازی متوجه می‌شوید که در یک جاده در میان آسمان و زمین در حال حرکت کردن هستید و یک خودروی پلیس شما را تعقیب می‌کند.

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ بازی که شما جاده آن را می سازید! +تصاویر

اما نکته‌ جالبی که در بازی موبایل Highway Heat وجود دارد این است که مسیر بازی، از قبل تعیین شده نیست و این شما هستید که آن را می‌سازید.


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین بازی‌های رایگان اندروید و IOS در سال ۲۰۱۸


در واقع با کشیدن انگشت‌تان به بالا و پایین، جاده را شکل می‌دهید و موانع را پشت سر می‌گذارید. Highway Heat یک بازی ثبت رکورد است؛ از این رو هر قدر که بیشتر پیش بروید، سرعت بازی بیشتر می‌شود و موانعی را می‌بینید که شما را غافلگیر خواهند کرد.

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ بازی که شما جاده آن را می سازید! +تصاویر

نحوه شکل دادن به جاده و عبور از موانع خود یکی از چالش‌های بازی است؛ زیرا بازیکنان باید به‌ درستی این کار را انجام دهند. در غیر این‌ صورت اتومبیل شما به بالا یا پایین پرتاب می‌شود و تعادل خود را از دست می‌دهید.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل


مورد دیگری که در بازی نظر شما را به خود جلب می‌کند، سطوح آن است که در بالای صفحه نمایش می‌توانید سطح‌های بازی را مشاهده کنید که برای رسیدن به سطح دو، باید یک مسیر مشخص را رانندگی کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ بازی که شما جاده آن را می سازید! +تصاویر

فواید بالا رفتن از سطوح بازی

حال این سطح‌ها و بالا رفتن‌شان چه فایده‌ای دارند؟ اولین مورد این است که هرقدر که سطح شما بالا می‌رود، سرعت بازی بیشتر و موانع سخت‌تر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر


جدا از این مورد، با تغییر سطوح بازی، طراحی محیط هم تغییر می‌کند. البته انتظار تغییرات خاصی را نداشته باشید و بیشتر شرایط شب و روز بازی و افکت‌های بصری همان محیط اول تغییر می‌کنند. در کنار تمامی موارد ذکر شده می‌توان به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدئو‌های تبلیغاتی هم اشاره کرد.

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ بازی که شما جاده آن را می سازید! +تصاویر

برای باز کردن سایر ماشین‌های بازی اندروید و آیفون Highway Heat باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، الماس (با بازی کردن و ثبت رکورد کسب می‌کنید) و ویدیو‌های تبلیغاتی استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: معرفی برترین بازی‌های سال 2017 از نگاه باشگاه خبرنگاران جوان


همچنین پس از چند بار ناکامی هم ویدئو‌های تبلیغاتی برای بازیکنان نمایش داده می‌شود. در انتها بازی موبایلی Highway Heat را می‌توان همان موردی دانست که پلتفرم موبایل به آن نیاز دارد؛ یک بازی سرگرم کننده و نوآورانه که با تمام سادگی‌اش حسابی اعتیادآور است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها و روز‌ها سرگرم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار