مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:در حوزه اشتغال روستایی استان 135 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال سه هزار نفر شده است.

اشتغال 3 هزار روستایی با پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

یوسفی افزود: سهم استان استان زنجان از محل تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان است که در مرحله نخست علاوه بر تخصیص ۵۰ درصدی این مبلغ، ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیز مازاد بر سهم استان از منابع بانکی برای متقاضیان اشتغال روستایی پرداخت شده است.

وی گفت: از محل طرح‌های تسهیلات پرداخت شده اشتغال روستایی در زنجان برای نزدیک سه هزار نفر در این استان شغل ایجاد شده است.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان قرار است تا پایان امسال از طریق اجرای برنامه‌های تکلیفی، ۱۲ هزار و ۸۶۴ فرصت شغلی در این استان ایجاد شود.

یوسفی گفت: زنجان در حوزه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی، اعطای تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه، بر اساس شاخص‌های مختلف جایگاه قابل قبولی در بین استان‌های کشور دارد.
 
انتهای پیام/ن

 

ایجاد اشتغال در روستا های زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.