ناتینگهام پست با انتشار گزارشی به حضور مهاجم این تیم در جمع شاگردان کارلوس کی روش پرداخت.

گزارش رسانه اتگلیسی درباره مهاجم تیم ملی فوتبال ایران/ انصاری فرد بازی با چلسی را از دست دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

پس از اعلام ۲۳ بازیکن نهایی از سوی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ناتینگهام پست با انتشار گزارشی به حضور مهاجم این تیم در جمع شاگردان مرد پرتغالی پرداخت و نوشت: قرمزها (لقب تیم فوتبال ناتینگهام فارست) یکی از مهاجمان خود را از دست دادند و انصاری فرد باید همراه با تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا شرکت کند. فارست باید یک ماه دیگر بدون مهاجم خود به سر ببرد و این موضوع درست شباهت به زمانی دارد که او درحال ترک المپیاکوس و پیوستن به ناتینگهام بود که به دلیل برخی مسائل به طول انجامید.

این رسانه ادامه داد: ناتینگهام فارست از وضعیت خوبی در جدول لیگ دسته اول انگلیس (چمپیونشیپ) برخوردار نیست و آیتور کارانکا (سرمربی ناتینگهام) در آستانه اخراج قرار دارد و این درحالیست که آنها در بازی های بعدی خود با کمبود مهاجم مواجه هستند. انصاری فرد جزو ۲۳ بازیکن نهایی کی روش قرار گرفته و باید در جام ملت های آسیا حاضر شود. تیم ملی ایران در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه هستند و باید ۷ ژانویه با یمن دیدار کنند.

ناتینگهام پست در پایان نوشت: ایران تاکنون ۴ بار به جام جهانی رسیده اما ۴۳ سال است که موفق نشده به قهرمانی در جام ملت های آسیا برسد.

گفتنی است؛ در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس، ۱۵ دی تیم های چلسی و ناتینگهام باید به مصاف هم بروند که انصاری فرد به دلیل حضور در تیم ملی ایران، این مسابقه را از دست خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

خوشحالی رسانه خارجی از مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران!

کُری خوانی ملی پوشان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی/ کی‌روش یک خبرنگار را تهدید کرد

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

آزمون در تمرین شرکت نکرد/ قلی زاده و جهانبخش اختصاصی تمرین کردند + تصاویر


انتهای پیام/

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دیدار با چلسی  را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار