هادی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شد.

معرفی سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید خوشبخت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان در تشریح انتخاب هادی گل محمدی بعنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با توجه به نتایج گرفته شده تیم فوتبال شهرداری در نیم فصل اول، در جلسه کمیته فنی بصورت توافقی موضوع ادامه همکاری را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که آقای بابک صمدیان در نیم فصل دوم از تیم جدا شوند.

وی افزود : گلمحمدی با توجه به اینکه ازمربیان بومی استان است و سابقه خوبی در تیم شهرداری و شناخت کاملی از تیم و بازیکنان و سابقه مربی گری دارد به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسب تری در این زمان است.

هادی گل محمدی هم دراین باره گفت: بعد ازدوررفت مسابقات شهرداری وضعیت خوبی در جدول نداشت و با صحبت هایی که باشگاه با بنده داشت و با توجه به علاقه و زحمت ۵ ساله ای که برای این تیم داشتم قبول مسئولیت کردم.

وی ادامه داد: اینک با مشکلاتی روبرو هستیم و به شدت با کمبود بازیکن مواجه هستیم و تا هنوز نتوانسته ایم بازیکن جذب کنیم و ۷ بازیکن هم از تیم جداشده اند.

سرمربی جدید تیم شهرداری همدان  با اشاره به اینکه نتوانسته ایم از نیم فصل مسابقات استفاده کنیم گفت: تمرین ها منظم نبوده و شرایط طوری است که احتمال صعود خیلی ضعیف است و با تیم های سوم و چهارم جدول، ۱۳ امتیاز اختلاف داریم اما نهایت تلاش این است که جایگاه را در میانه های جدول حفظ کنیم .

گل محمدی خاطرنشان کرد: باتوجه به تمام سختی ها و مشکلات توکل به خدا است و امیدواریم اتفاقات مثبتی رقم بخورد و با همت مسئولین و بچه ها جایگاه شهرداری را بهبود ببخشیم .

تیم شهرداری در نخستین بازی دور برگشت نماینده همدان در لیگ دسته دوم فوتبال، هفته آینده روز یک شنبه میزبان چوکای تالش است.

هادی گل محمدی سابقه صعود شهرداری از لیگ سه به ۲ را دارد و در نخستین سال حضور شهرداری در لیگ ۲ نیز نتایج درخشانی کسب کرد اما سال قبل حاشیه های این تیم سبب شد تا وی عطای سرمربیگری را به لقایش ببخشد.

نکته جالب اینکه در نیم فصل دوم سال قبل بابک صمدیان جانشین هادی گل محمدی شد .

هادی گل محمدی از تجربه لازم مربیگری نمایندگان فوتبال همدان در تیم های لیگ ۳ و ۲ کشور برخورداراست.

تیم شهرداری هم اینک با ۱۲ بازی و ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه یک لیگ ۲ قرار دارد.

انتهای پیام/

هادی گل محمدی سرمربی شهرداری همدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.