دبیر جشنواره ایران ساخت از جذب حمایت‌های مالی برای برگزیدگان جشنواره ایران ساخت خبر داد.

جذب حمایت‌های مالی برای برگزیدگان جشنواره «ایران ساخت»پرویز کرمی دبیر جشنواره ایران ساخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت این جشنواره و سیاست‌های تشویقی برای شرکت‌کنندگان در آن اظهار کرد: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری شعار سال حمایت از کالای داخلی انتخاب شده و جشنواره ایران ساخت با هدف توسعه فضای کسب و کار مناسب آغاز به کار کرده است.

دبیر جشنواره ایران ساخت با بیان اینکه این جشنواره از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف ادبی، هنری، انیمیشن، دیداری و شنیداری این جشنواره برگزار می‌شود.

وی درباره تفاوت این دوره از جشنواره با دوره‌های قبلی جشنواره بیان کرد: در کنار بخش های موجود امسال  جشنواره در حوزه  دانش‌آموزی هم وارد عمل شد.

کرمی  با اشاره به تسهیلاتی که به برگزیدگان این دوره جشنواره داده می‌شود، تصریح کرد: به برگزیدگان این جشنواره لوح تقدیر داده می‌شود همچنین تسهیلات مالی هم برای آنان درنظر گرفته شده است همچنین به طرح‌های که نیازمند حامیان مالی باشند معاونت علمی و فناوری کمک می‌کند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

انتهای پیام/

 حمایت های مالی از برگزیدگان جشنواره ایران ساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
خیلی خوبه اما کافی نیست
بلاخره جشنواره ملی و کشوری هست و فقط یک یا چند نفر در یک زمینه مقام میارند