استاندار مازندران گفت: شبکه‌های استانی با انتشار اخبار به موقع و منصفانه نقش بسزایی در همبستگی ملی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه نهاد‌ها باید از ظرفیت‌های گروه‌های مختلف استان از قبیل: اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، گردشگری و کشاورزی برای ایده‌های نوین بهر بگیرند، افزود: اجرایی کردن ایده‌های نوین بهترین مسیر برای رسیدن به اهداف مورد نظر استان است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی مشاور امین دولت در تمامی بخش هاست، افزود: در حالی که دشمن با اقدامات توطئه آمیز رسانه‌ای خود برای مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می‌کند، رسانه ملی می‌تواند به صورت هوشمندانه در بعد ملی منطقه‌ای و بین المللی در برابر توطئه‌های دشمنان نقش آفرینی کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با بروز فضای مجازی، رسانه استانی و ملی وظیفه‌ای سنگین‌تر از گذشته بر دوش دارد. گفت: شبکه‌های استانی با انتشار اخبار به موقع و منصفانه نقش بسزایی در همبستگی ملی ایفا می‌کنند.

ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در این نشست گفت: رسانه استانی تمامی تلاش خود را برای توسعه استان به کار گرفته است.

وی افزود: در برهه از زمان که دشمنان انقلاب با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به دنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان نظام هستند.

ابراهیمی گفت: رسانه استانی با ساخت برنامه‌های مختلف چهل سالگی انقلاب درصدد آگاه سازی مردم به ویژه جوانان در خصوص جنگ نرم و رسانه‌ای و اهداف شوم دشمنان است.

انتهای پیام/آ

بهره گیری از ظرفیت‌ها برای تولید ایده‌های نو

برچسب ها: انقلاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار