سونی عناوین رایگان سرویس PlayStation Plus ماه ژانویه ۲۰۱۹ را اعلام کرد

شرکت سونی فهرست عناوین رایگان سرویس PlayStation Plus را برای ماه ژانویه‌ سال ۲۰۱۹ میلادی، چند روز پیش از شروع سال جدید، اعلام کرد.

سونی عناوین رایگان ژانویه ۲۰۱۹ را اعلام کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز تا پایان سال ۲۰۱۸ اندک زمانی باقی مانده است. ماه آخر هر سال میلادی، زمان مناسبی برای بسیاری از شرکت‌ها است تا آخرین پیشنهاد‌ها و هدیه‌های خود را به کاربرانشان ارائه کنند. شرکت سونی در اواخر این ماه، فهرست عناوین رایگان سرویس PlayStation Plus را برای ماه ژانویه سال آینده، منتشر کرد. البته با توجه به مایکروسافت، فهرست این شرکت کمی ناامید کننده است. فهرست هر دو شرکت‌ در ادامه آمده است.

مدتی بود که بسیاری از کاربران محصولات مایکروسافت و سونی منتظر پیشنهاد‌ها و هدایای این دو شرکت بودند. شرکت مایکروسافت در بخش بازی‌های رایگان و سرویس گلد اکس‌باکس در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ به خوبی ظاهر شده است. این شرکت با ارائه رایگان بازی‌هایی مانند Celeste و Far Cry 2 هواداران خود را راضی نگه داشت. در مجموع مایکروسافت ۴ بازی رایگان در اختیار کاربرانش قرار داد.

اما در مقابل، شرکت سونی در ماه ژانویه برای کنسول‌های محبوب پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ بازی‌های خصوصی را به صورت رایگان در نظر گرفته است. این شرکت برای پلی‌استیشن ۴، دو عنوان Steep و Portal Knights را رایگان کرده است. Steep یک بازی ورزشی است که بازیکن نقش یک اسکیت‌باز را دارد. این عنوان ۲۰۱۶ توسط یوبی‌سافت (Ubisoft) تولید شده است.

Portal Knights هم عنوانی در سبک نقش آفرینی است که توسط استودیو Games 505 تولید شده است. هر دو عنوانی که برای پلی‌استیشن ۴ به صورت رایگان ارائه شده‌اند، از جانب منتقدین امتیاز متوسط ۷۱ را کسب کرده‌اند. عناوین رایگان ارائه شده برای پلی‌استیشن ۳ هم Zone of the Enders HD Collection و Amplitude هستند.

با این تفاسیر می‌توان گفت که هدیه‌های سونی به اندازه مایکروسافت طرفدارانش را راضی نکرده است. البته باید به این مسئله هم توجه کنیم که سونی حتی برای کنسول پی‌اس ویتا هم بازی‌های Fallen Legion: Flames of Rebellion و Super Mutant Alien Assault را به صورت رایگان ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

عناوین رایگان سونی برای سال ۲۰۱۹

برچسب ها: فناوری ، سونی ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار