سردار لطفی از کشف محموله داروی قاچاق ۵ میلیارد تومانی در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد.

کشف محموله داروی قاچاق ۵ میلیارد تومانی در بزرگراه اشرفی اصفهانیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی تهران موفق به شناسایی محل نگهداری مقادیر متنابهی از انواع دارو‌های قاچاق درمحدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با شناسایی دقیق محل نگهداری محموله قاچاق دارو، هماهنگی لازم با دستگاه قضایی انجام و صبح روز جاری پنجشنبه مورخه ۹۷/۱۰/۰۶ در بازرسی از این محل بیش از ۲۳۰ هزار قلم انواع دارو کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: در بررسی مقدماتی از محموله داروی کشف شده مشخص شد این دارو‌ها عمدتا تولید دو کشور آمریکا و هندوستان و از نوع داروی ضد سرطان، نایاب و یخچالی هستند که متاسفانه در شرایط کاملا غیراستاندارد و غیربهداشتی نگهدای می‌شدند.

سردار لطفی اضافه کرد: در تحقیقات از متهم دستگیر شده نیز مشخص شد که داروهای قاچاق طی چند نوبت و به صورت غیرقانونی از  مرز‌های شمال غرب وارد کشور شده‌اند و قرار بود تا این دارو‌ها با انجام تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به نشانی مشتریان ارسال شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت بهداشت مقرر شد که این محموله از داروی‌های کم‌یاب تحویل این وزارتخانه شود تا  هرچه سریع‌تر در اختیار بیماران قرار گیرد.

وی گفت: متهم پرونده نیز با قرار قانونی صادره از سوی مقام  قضایی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار