به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه مشترک با نمایندگان FCP های فعال در استان اردبیل که به منظور بررسی و رفع مشکلات بوجود آمده در اجرای طرح های توسعه زیرساختی استان و برخی شکایات واصله از سامانه 195(سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات) برگزار شد، ضمن اشاره به این مطلب که FCP ها، اپراتورها و خانواده ICT استان اردبیل باید در راه جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کنندگان، بهترین راهکار را در نظر بگیرند، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم استان اردبیل در هر شرایطی از مهمترین وظایف ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.
وی با اشاره به اینکه هرگونه توسعه ارتباطی در استان اردبیل بسیار مفید و مهم است،افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اهمیت دارد اما در این راستا باید از تحمیل هرگونه خسارت به مشتریان و مصرف کنندگان جلوگیری شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از نمایندگان FCP های فعال در استان اردبیل خواست تمام توان خود را در خصوص جلب رضایت مندی مردم به کار گیرند.
رزمی بیان کرد: رعایت زمان و نحوه صحیح اطلاع رسانی در تغییر زیرساخت های ارتباطی در راه حداقل نمودن مشکلات امری مهم است و ایجاد هماهنگی بیشتر بین شرکت های فعال در حوزه ICT استان تسهیل کننده پیشرفت ارتباطی استان با در نظر گرفتن رضایت مشتریان است.
انتهای پیام/ح
تغییر زیرساخت های ارتباطی استان اردبیل