تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات پیش رو دستخوش تغییراتى مى شود.

4 جاى خالى و ٦ ورودى براى استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تيم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات پيش رو طبق خواسته شفر دستخوش تغييراتى مى شود و بازيكنان زيادى در نيم فصل به ليست آبى پوشان اضافه مى شوند.

جپاروف هافبك ازبكستانى سابق تيم استقلال كه در آستانه بازگشت به جمع آبى پوشان است نامش به جاى بويان به ليست اضافه مى شود. با توجه به شكايت بويان از استقلال، مديران باشگاه درصدد هستند تا با توافق مطالبات اين بازيكن را پرداخت و نامش را از ليست خارج كنند تا بازيكن جديدى را جايگزين او كنند.

نيوماير و گرو هم پس از فسخ قرارداد نامشان از ليست آبى ها خارج شده و قرار است داريوش شجاعيان و مرتضى آقاخان مصدومان تيم كه به آمادگى بالايى رسيدند جايگزين آنها شوند.

محسن كريمى كه سهميه زير ٢٥ سال محسوب مى شود هم مشكلى براى حضور در ليست استقلال ندارد و به راحتى نام او در تركيب قرار خواهد گرفت.

اميد نورافكن هافبك سابق آبى پوشان كه بحث بازگشت دوباره او نيز به جمع استقلالى ها شنيده مى شود در صورت پرداخت پول توسط مديران استقلال به شارلوا بلژيك مى تواند مجدد پيراهن استقلالى ها را بر تن كند و اين بازيكن هم سهميه زير ٢٥ سال به شمار مى آيد و براى حضور در تركيب مشكلى ندارد.

اما جذب يك مهاجم كه به طور حتم در دستور كار مديران باشگاه است نياز به اين دارد كه نام يك ستاره استقلالى از ليست خارج شود كه بدون شك جابر انصارى مى تواند پس از گرو و نيوماير سومين خروجى آبى پوشان باشد.

گفتنى است استقلالى ها جدا از بازيكنان نام برده شده در صورتى كه خواهان جذب بازيكن جديد باشند بايد ليست خود را خالى كنند و با خروج هر يك بازيكن، فرد جديدى را جايگزين كنند.


بیشتر بخوانید:

گفتگوی خواندنی با ستاره استقلال/ جباروف: برای کمک به استقلال آماده‌ام

شفر: کریمی پسر استقلال است/ دلیل خط خوردن حسینی از لیست تیم ملی را نمی‌دانم

اعلام آماده باش شفر به مهاجم مصدوم


انتهای پیام/

چند بازیکن جدید به تیم استقلال اضافه خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار