بدهی ۲۰ میلیاردی خریداران مجتمع گوشت اردبیل/ اقدامات قضایی تا وصول همه بدهی‌ها پیگیری می‌شوددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهارات رییس سازمان خصوصی سازی در رابطه با واگذاری مجتمع گوشت را تکذیب کرد و گفت: خریداران بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و حدود ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در رابطه با علت تشکیل پرونده برای خریداران مجتمع گوشت اردبیل، بیان داشت: مجتمع گوشت اردبیل یکی از ظرفیت‌های فوق العاده این استان بود که در بحث کشتار صنعتی دام و تهیه مواد پروتئینی فعالیت می‌کرد و امکانات فوق العاده‌ای در بحث نگهداری و حفظ مواد پروتئینی داشت که در سال ۸۵ به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی افزود: این مجتمع که در سال ۸۵ به رقمی کمتر از ۴ میلیارد تومان واگذار شده بود و خریداران تاکنون هیچ رقمی از وجوه متعلق به دولت و بانک ملی را پرداخت نکردند، در حال حاضر ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پیدا کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در رابطه با ادعای پرداخت همه بدهی‌ها از سوی خریداران مجتمع گوشت اردبیل تصریح کرد: خریداران بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و حدود ۲۰ میلیارد تومان از بدهی به بانک ملی و همچنین بدهی از بابت واگذاری مجتمع گوشت اردبیل باقی مانده است. 

عتباتی با اشاره به تشکیل پرونده کیفری در این زمینه، بیان داشت: رییس سازمان خصوصی سازی به عنوان یکی از خریداران و سهامداران عمده این شرکت احضار و در آگاهی و دادستانی مورد سئوال قرار گرفت و در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و دادسرا از او تحقیق شده است و سوابق پرونده موجود است.

وی تاکید کرد: پرونده مفتوح و موضوع در حال رسیدگی است، تیم کارشناسی موضوع را به صورت دقیق بررسی و در راستای حفظ حقوق بیت المال و حقوق بانک ملی، اقدامات قضایی را تا وصول همه بدهی‌ها پیگیری می‌نماید.

منبع:میزان

انتهای پیام/ح

تکذیب اظهارات رییس سازمان خصوصی سازی در رابطه با واگذاری مجتمع گوشت اردبیل

 

برچسب ها: مالیات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.