حقوق معوقه کارگران منطقه ۳ فضای سبز شهر خرم آباد پرداخت می‌شود.

حمید علیزاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: بخشی از حقوق معوقه (۶ تا ۱۰ ماهه) کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شده و حقوق کارگران منطقه ۳ فضای سبز نیز امروز پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه تنها ۳ ماه حقوق معوقه کارگران فضای سبز منطقه یک پرداخت شده ادامه داد: اما هنوز کارگران این منطقه و منطقه دو بصورت کامل حقوق خود را دریافت نکرده اند و حقوق کارگران خدمات شهری نیز تا مهرماه پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید: پاس‌کاری کارگران بین شهرداری و پیمانکار/کارگران فضای سبز خرم‌آباد ۱۰ ماه حقوق نگرفتند


علیزاده درباره علت دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران گفت: شهرداری پروژه‌ها را به صورت حجمی در اختیار پیمانکار قرار می‎دهد و طرف قرارداد کارگر، پیمانکار است.

وی افزود: کارگران باید از پیمانکار به این دلیل که کارفرمای کارگر، پیمانکار است نه شهرداری به وزارت کار شکایت کنند و پیگیری حق و حقوق کارگران بر عهده وزارت کار است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری و نظارت بیشتر معوقه حقوق این کارگران سخت کوش پرداخت شود و در پروژه‌ها و قرارداد‌های بعدی مسوولان دقت بیشتری به خرج دهند و بر کار پیمانکار نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/م/پ

وضعیت حقوق معوقه کارگران فضای سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.