سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت حماسه 9 دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت 9 دی ماهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت نهم دی ماه بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« در آن حادثه بی‌نظیر،(9دی) هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابانها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.
مقام معظم رهبری »

نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است که خالصانه و خاضعانه پای در میدان مبارزه با فریب خوردگان تهی مغز و خود فروختگان منافق و غفلت زده ای شدند که با پرچم استکبار و به عنوان پیاده نظام مستکبران ، تیشه به ریشه ی انقلاب می زدند.

در این روز تاریخی ملت شریف و انقلابی ایران با بصیرت و همت والای خود نشان دادند که همچنان در حمایت از دین مبین اسلام ، انقلاب اسلامی- آرمانهای امام راحل عظیم الشان، شهیدان والا مقام، احترام به قانون اساسی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه مصمم و استوار ایستاده و هرگونه تهدید و تطمیحی را پوچ انگاشته و خالق حماسه ای بی بدیل شدند.

و امسال نیز در نهم دی ماه ما پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی در مراسم یوم الله ۹دی شرکت نموده و ضمن ادای وظیفه الهی و حفظ وحدت اسلامی، حمایت خود را از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام نموده و همچنان خواستار قاطعیت قوه قضائیه با عوامل فتنه و مرتبط با فتنه می باشیم. از خداوند منان مسئلت می نماییم که با بصیرت و آگاهی ما را از مسیر حق دور نگرداند و گمراه زمانه نشویم .

 

انتهای پیام/س

 

متن کامل بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.