مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در رده‌های مختلف سنی در المپیاد ورزش محلات همدان حضور داشتند.

شرکت ۴ و ۳۰۰ نفر در المپیاد ورزش محلات همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید خوشبخت مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در آئین اختتامیه چهارمین دوره المپیاد ورزش محلات همدان با عذرخواهی به دلیل برگزاری دیرهنگام اختتامیه ورزش محلات همدان، گفت: تمام تلاش ما این بود که زودتر از این‌ها مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

وی افزود: سال گذشته در المپیاد ورزش محلات همدان ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در رده‌های مختلف سنی و در رشته‌های مختلف حضور داشتند که از دست اندرکاران برگزاری این برنامه قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برنامه ریزی برای گسترش ورزش محلات در سال ۹۸ بیان کرد: امسال ورزش محلات را به سمت خانوادگی شدن حرکت خواهیم داد و سعی می‌کنیم رشته‌های بومی و محلی را در المپیاد ورزش محلات برگزار کنیم.

خوشبخت خاطرنشان کرد: در کنار گسترش تعداد رشته‌های ورزشی در سال جاری؛ ورزش بانوان را نیز در المپیاد ورزش محلات بیشتر خواهیم دید.

شهردار همدان نیز با اشاره به برنامه ریزی برای گسترش ورزش محلات همدان اظهار داشت: زمانی ورزش محلات تنها در رشته فوتبال و در رده بزرگ‌سالان برگزار می‌شد، اما امسال شاهد بودیم فوتبال محلات در رده‌های سنی مختلف زیر ۱۲ سال، زیر ۱۵ سال و زیر ۱۸ سال و بزرگ‌سالان برگزار شد.

عباس صوفی با بیان اینکه در کنار رشته فوتبال رشته‌های مختلف ورزشی والیبال، کشتی، هندبال و سایر رشته‌ها در این المپیاد دیده شد، گفت: امسال با کمک اعضای کمیته محلات و همکاری هیئت‌های ورزشی استان رشته‌های بیشتری که ظرفیت برگزاری در محلات را دارند فعال می‌کنیم.

صوفی خاطرنشان کرد: در کنار ورزش آقایان فعال کردن هرچه بیشتر ورزش بانوان به موازی آقایان مدنظر خواهد بود.

وی بابیان اینکه همدان از شهر‌هایی است که نگاه مثبت و ویژه‌ای به ورزش محلات دارد، عنوان کرد: در کنار اقدامات ورزشی به مباحث فرهنگی، اجتماعی بانوان نیز توجه خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

۴۳۰۰ نفر در المپیاد ورزش محلات همدان شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.