معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم عنوان کرد؛

ایستگاه‌های اتوبوس در قم به زودی هوشمند می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت:قطعات مورد نیاز هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

ایستگاه‌های اتوبوس در قم به زودی هوشمند می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عباس ذاکریان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با بیان اینکه قطعات مورد نیاز طرح هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب شده است، گفت:آزمایش تابلوها و اتوبوس‌ها در هر خط به صورت مجزا در حال انجام است و به زودی این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرای طرح بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم گفت: احتمالا تا پایان سال خروجی اولیه این طرح تدوین شود و براساس آن خطوط داخل شهر احتمالا دست‌خوش تغییراتی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به طرح هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوسرانی اظهار کرد: پروژه نصب تابلوهای هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دی‌ماه به بهره‌برداری برسد.

ذاکریان با تاکید بر اینکه تمام تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس درون شهر نصب شده است، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که طی ماه‌های اخیر رخ داد در بخش تجهیزات به مسائلی بر خوردیم که حل شده است و در حال حاضر پیمانکار در حال تست خطوط و نحوه عملکرد تابلوها است.

 وی با بیان اینکه قطعات مورد نیاز در اتوبوس‌ها نیز نصب شده است، افزود: آزمایش تابلوها و اتوبوس‌ها در هر خط به صورت مجزا در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم خاطرنشان کرد: این طرح امکانی بسیار مطلوب برای شهروندان است که بتوانند زمان‌بندی برای سفرهای درون‌شهری خود با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشند و از مسیرها و ایستگاه‌ها آگاه شوند؛ همچنین برای مدیریت حمل و نقل درون شهری نیز آمار و اطلاعات بسیار مطلوبی را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش

هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.