مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام ضمن تشریح وضعیت بودجه ایلام در سال ۹۸، گفت: در سال آینده بودجه استان در همه بخش ها رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، آیت قیصربیگی مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت:   وضعیت بودجه ۹۸ در مقایسه با قانون بودجه سال ۹۷ از بخش های مختلف قابل بررسی است.

قیصر بیگیافزود: اعتبارات تملک دارایی های در استان ایلام ا از ۴۷۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۵۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده و رشدی ۹.۲ درصد داشته، این میزان رشد ۹.۲ از میانگین کل کشوری و ۵. درصد از اعتبارات استان ها بیشتر بوده است.

وی عنوان کرد: اعتبارات طرح های ملی استانی شده در بودجه ۹۷ برای استان ایلام ۶۸ میلیارد تومان بوده است درحالیکه این میزان در بودجه ۹۸ به ۹۰ میلیارد تومان می رسد و رشدی ۳۲.۴ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: کل اعتبارات استان ایلام در بودجه ۹۷ عدد ۶۹۴ میلیارد تومان را نشان می دهد و در بودجه ۹۸ رقم ۷۹۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که این میزان افزایش ۱۳.۸ درصد را نشان می دهد. در اینجا هم بودجه استان ایلام در این شاخص نسبت به اعتبارات استان های کشور افزایش ۱.۷ درصد داسته است.

 

انتهای پیام/با

وضعیت بودجه ایلام در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.