استاندار اردبیل گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین با برنامه ریزی و تلاش رونق می گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی با حضور مدیران سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: وجود منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان ایجاد کرده است که باید با برنامه ریزی و تلاش از آن بهره مند شویم.

وی از شرکت بازرگانی شاهد به عنوان مقام مسئول این منطقه خواست تا با ارائه برنامه زمانبندی و اتخاذ تصمیمات لازم و تقویت ساختار اداری و اجرائی خود به عملیات اجرائی سرعت بیشتری بدهند.

استاندار اردبیل اظهار داشت: نباید حتی یک روز را هم در توسعه زیرساخت های این ‌منطقه از دست بدهیم و با همکاری سازمان مسئول و همه دستگاه های اجرائی مرتبط باید کاری کنیم تا نیمه اول سال ۹۸ تمام زیرساخت های لازم برای فاز پیشران این‌ منطقه به وسعت ۹۰۰ هکتار آماده باشد.

رضایی، مدیر عامل شرکت بازرگانی شاهد نیز ضمن ارائه گزارشی از تقویت کادر مدیریتی و اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: با پیگیری های مجدانه استاندار محترم اردبیل و ظرفیت های سرمایه گذاری که در منطقه وجود دارد این شرکت علاوه بر افزایش اعتبارات تخصیصی به این طرح، با تشکیل هیئت اجرایی و تقویت امکانات لازم در صدد است تا سهم عمده ای در افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان اردبیل داشته باشد.

انتهای پیام/ح

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.