فرماندار گالیکش گفت: ۴ روستا در این شهرستان فاقد لوله کشی آب شرب هستند و با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مایلی فرماندار شهرستان گالیکش در نشست خبری گفت: چهار روستا در این شهرستان فاقد لوله کشی آب شرب است و با تانکر آب‌رسانی می‌شوند و ۲ روستا نیز در فصل گرما با کمبود آب مواجه هستند.

وی ادامه داد: در اعتبارات سال ۹۸ مبلغی برای تامین زیرساخت‌ها و رفع مشکل آب شرب این روستا‌ها تخصیص می‌دهیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به صعب‌العبور بودن ۲ روستا در شهرستان گالیکش گفت: در حال حاضر روستا‌های کندسکوه و سیجان فاقد راه اصلی هستند و زیرساخت‌ها برای روستای سیجان آماده شده و قرار است از محل اعتبارات سال آینده ۶ کیلومتر از مسیر ۱۱ کیلومتری این روستا زیرسازی و آسفالت شود.

وی اضافه کرد: روستای کندسکوه در طرح کوچ قرار داشت و اکنون تعیین تکلیف شده و نیاز به اعتبارات ملی دارد تا در آینده نزدیک نسبت به انجام آسفالت این مسیر اقدام شود.

مایلی ادامه داد: ۱۳ کیلومتر از جاده بزرگراه گالیکش به تنگراه در ایام دهه فجر و یا تا پایان سال جاری به زیر بار ترافیکی حمل و نقل جاده‌ای خواهد رفت.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک‌ها گفت: از کل ۵۸۹ متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی ۶۴۳ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۲۸۸ پرونده با اشتغال زایی ۳۴۳ نفر مبلغ ۱۴ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: از ۱۱ مورد پرونده معرفی شده به بانک‌های عامل برای اشتغال فراگیر ۷ مورد آن به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ۱۲ نفر اشتغال‌زایی از طریق بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام /ع/م
 

فاقد لوله کشی آب شرب ۴ روستا در گالیکش

برچسب ها: استانداری ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.