معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: مراحل ابلاغ مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی طی شده است و بزودی به بانک‌های استان اعلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه مراحل ابلاغ مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی طی شده و بزودی به بانک‌های استان اعلام می‌شود از مدیران بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید خواست آمادگی لازم برای پرداخت به موقع و سریع تسهیلات را داشته باشند.

حبیبی، پرداخت این تسهیلات را یک فرصت استثنایی برای رونق و توسعه روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها توصیف کرد و افزود: نظارت بر این تسهیلات باید به صورت جدی صورت گیرد تا در هدف اصلی تعیین شده از سوی دولت مصرف شود.

وی اضافه کرد: روند پرداخت مرحله اول تسهیلات اشتغال روستایی مطلوب بوده و استان قزوین رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین افزود: از مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان طرح معرفی شده به بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه روز‌های پایانی سال در پیش است، گفت: برای پرداخت بموقع این تسهیلات هیچ بهانه‌ای پذیرفته نمی‌شود و بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید باید طرح‌های قابل پرداخت را با سرعت آماده کنند.

انتهای پیام/

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.