مجوز حفر ۵۷ هزار حلقه چاه در مازندران دریافت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله ولی پور رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با بیان اینکه تعداد چاه‌های مجاز در آمل باید در سامانه ساماندهی شود و اعلام شود، گفت: ۱۵ سال مجوز خفر هیچ چاهی داده نشد، اما مسال مجوز حفر ۵۷ هزار چاه در مازندران دریافت شد.

وی با بیان اینکه مجوز حفر ۸ هزار چاه سهمیه امل است، افزود: مردم و کشاورزان بابت معرفی چاه فاقد پروانه خود با مسولان و کارشناسان همراهی کنند.

ولی پور با بیان اینکه تا به حال یک هزار و ۲۰۰ چاه تعیین تکلیف شد، گفت: با روند فعلی ارائه سوخت به چاه‌های فاقد پروانه کشاورزان به مشکل بر می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند با مراجعه به سامانه چاه خود را حفر و پس از طی مراحل قانونی سوخت خود را دریافت کنند، افزود: بررسی پروانه مدتی بعد صورت می‌گیرد که این امر در تحویل سوخت به آن‌ها تاثیری ندارد.

رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد گفت: کشاورزان فاقد پروانه چاه یک سال زراعی فرصت است تا به این مهم رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در معرفی چا‌ه های فاقد پروانه در روستا‌ها می‌توانند کمک حال باشند، افزود: چاه‌های بعد از سال ۱۳۸۵، و چاه‌هایی که جدیدا پروانه گرفتند همگی باید در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ م

مجوز حفر ۵۷ هزار حلقه چاه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.