مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال مسائل روز و مشکلات این باشگاه را قبل از خصوصی سازی بررسی کرد.

کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اقتصاد ملی به 3 بخش خصوصی، دولتی و تعاونی تقسیم می شود و کارشناسان دلسوز باشگاه استقلال نیز با تفکر چندین ساله به این نتیجه رسیدند که دولتی بودن مطلوب نبوده و عاقلانه هم نیست و همچنین خصوصی شدن باشگاه با واگذارى به افراد امكان پذير نبوده و مطلوب هم نيست، به همین منظور بخش سوم یعنی تعاونى به عنوان بهترین گزینه موجود است. ما به وسیله متولیان تعاونى (معاونت تعاون در وزارت كار ) طرح تعاونى را براى باشگاه استقلال تدوين کردیم.

اعضای تعاونی استقلال را پیشکسوتان این باشگاه تشکیل خواهند داد

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال درباره اعضای تعاونی استقلال گفت: اعضای تعاونی استقلال را پیشکسوتان این باشگاه، و همچنین کادر و اشخاصی که سال هاى گذشته خدماتشان را ارائه كردند و هواداران واقعی تیم استقلال تشکیل خواهند داد. تعاونی پیشکسوتان به یک شرکت سهامى عام از نظر حقوقى گفته مى شود.

گفتگو با مدیر عامل سابق استقلال از ترفند‌های انگلیسی و اموال بلا تکلیف تا تشکیل تعاونی آبی!

اولیایی ادامه داد: با تشکیل تعاونی و شرکت سهامی عام استقلال، برای اداره باشگاه نیز با دولت وارد مذاکره می شویم چراکه باشگاه استقلال از همان ابتدای امر دولتی نبوده و به دلیل مصوبه شورای انقلاب که تبدیل به قانون نیز نشده است فقط دولت باشگاه استقلال را در اختیار دارد و سندی مبنی بر دولتی بودن آبی پوشان موجود نیست.

بخشی از اموال استقلال بدون ثبت و استفاده باقی مانده است

اولیایی افزود: در حال حاضر نیز بخشی از اموال و دارايى باشگاه استقلال تهران در اختیار وزارت ورزش و جوانان و در حال استفاده توسط دولت و ساير دستگاه ها است و بخشی دیگر اما بدون استفاده و به دلیل بی تدبیری بدون ثبت و استفاده باقی مانده است. به همین منظور شرکت پیشکسوتان و یا همان تعاونی باشگاه استقلال ادعا دارد تا در زمینه های مختلف به دلیل علاقه مندی به استقلال برای اداره آن وارد مذاکره شوند. ما در ابتدای کارمان به دنبال آن هستیم تا چارچوب تعاونی تشکیل شده و پس از آن بر اساس قوانین کشور، تعاونی استقلال را اداره کنیم.

گفتگو با مدیر عامل سابق استقلال از ترفند‌های انگلیسی و اموال بلا تکلیف تا تشکیل تعاونی آبی!

همیشه اختلاف نظرها بین افراد وجود دارد/ برخی ها از ترفند انگلیسی برای اختلاف افکنی استفاده می کنند

مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره حضور پیشکسوتان و اختلاف های احتمالی میان آن ها گفت: همیشه اختلاف نظر ها بین افراد وجود دارد و متاسفانه بسیاری افراد برای این موضوع که تعاونی استقلال عملی نشود از ترفند انگلیسی استفاده کرده و به اختلاف افکنی روی می آورند تا استقلال به تعاونى واگذار نشود. با این حال اکثریت مدیران و پیشکسوتان با این موضوع موافق هستند و جلسات مكررى هم در اين زمينه برگزار شده و در حال انجام است.


بیشتر بخوانید:

هافبک ازبکستانی از دست استقلالی‌ها پرید

ناگفته‌های فراری‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران از جام ملت های آسیا

پیش قرارداد دستیار جدید سرمربی استقلال ارسال شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار