مدیر کانون بسیج جوانان شهر رشت گفت: تئاتر عروسکی ویژه دانش آموزان تا دهه فجر در کانون بسیج ناحیه مرکزی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجتبی صولتی، مدیر کانون بسیج جوانان شهر رشت گفت: تئاتر عروسکی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ویژه دانش آموزان تا یوم الله ۲۲ بهمن در کانون بسیج ناحیه مرکزی این شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، این تئاتر با موضوعات تربیتی، مذهبی وشاد در حال اجرا است، افزود: محتوای موضوعات این تئاتر درباره نماز، سلام، احترام به والدین و افزایش اطلاعات عمومی دانش آموزان است.

مدیر کانون بسیج جوانان شهر رشت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این تئاتر آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با نماز واحترام گذاشتن به بزرگتر‌ها از جمله والدین از دوران کودکی ، حفظ فرهنگ دینی و اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مجتبی صولتی، با بیان اینکه، این برنامه دومین هفته است که در حال برگزاری است، تصریح کرد: این تئاتر چهارشنبه‌های هر هفته تا دهه فجر با حضور ۲ مدرسه به میزبانی کانون برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تئاتر عروسکی در رشت در حال اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.