سرپرست کمیته فوتسال کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتسال برزیل با مسئولان این کشور مکاتبه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از فراز و نشیب های کمیته فوتسال در ماه های اخیر و به واسطه ندانم کاری برخی از مسئولان ورزشی، دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر تیم ملی برزیل به میزبانی کشورمان لغو شده و ملی پوشان  ایرانی که به همراه کمیته خود در صدر تیم های آسیایی هستند در نظر دارند تا به جای دیدار برابر تیم های مطرح فوتسال جهان به مصاف تیم های سطح دوم آسیا و یا اروپا رفته تا به جای استفاده از تاکتیک و تکنیک های روز تیم های مطرح، از قدرت بدنی تیم های نه چندان توانمند جهان بهره مند شوند.

بازسازی ویرانه های فوتسال ملی آغاز شد/آیا برزیل روی خوش به ایران نشان خواهد داد؟

از مدت ها پیش با پیگیری های مسئول کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان قرار بود تیم های ملی فوتسال ایران و برزیل 2 دیدار دوستانه به میزبانی شهرهای تهران و ریو دوژانیرو برگزار و به دلیل تعدد درخواست ها از کشورمان قرار بود تا دیدار خداحافظی فالکائو برزیلی نیز برابر تیم ملی فوتسال کشورمان تدارک دیده شود. البته قابل ذکر است که آقای گلی جهان نیز تنها با اشتباهات و دوگانگی های ذهنی مسئولان در بازگشت این بازیکن به تیم ملی فوتبال کشورمان شکل گرفت تا یکی از ستاره های روشن ورزش کشورمان با دست مسئولان خودی خاموش شده و از خاطرات کنار رود.

بازسازی ویرانه های فوتسال ملی آغاز شد/آیا برزیل روی خوش به ایران نشان خواهد داد؟

در ادامه اما مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان تصمیم به لغو دیدار دوستانه برابر برزیل گرفتند و در حالی که بسیاری از تیم های مختلف ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال کشورمان در حال سفر به کشورهای دور و نزدیک هستند اما دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل به بهانه های مختلف رد شد.

همین موضوع سبب شد تا مقامات فوتسالی برزیل در آستانه دیدار برابر ایران به بحران برگزاری با شکوه دیدار خداحافظی فالکائو، ستاره فوتسال کشورمان برخورند و به همین دلیل نام کمیته فوتسال ایران را در لیست سیاه تیم هایی که دیگر راضی به دیدار دوستانه با آن ها نیستند، قرار دهند.

بازسازی ویرانه های فوتسال ملی آغاز شد/آیا برزیل روی خوش به ایران نشان خواهد داد؟

تیم ملی فوتسال برزیل به ایران نمی‌آید

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان درباره با لغو دیدار برابر تیم ملی فوتسال کشورمان گفته بود:

 قرار بود فروردین ۹۸ پس از دیدار برابر برزیل در خاک این کشور، مسابقه ای هم در ایران برگزار شود. به دلیل لغو دیدار اول، برزیل به ایران نخواهد آمد. مسئولان این تیم به شدت از دست تیم ملی فوتسال ایران دلگیر شده اند و لغو دیدار ما برابر این تیم باعث ضرر و زیان برای این کشور شده است.

به دلیل اهمیت دیدار برابر تیم ملی ایران، قرار بود فالکائو نیز خداحفظی کند

رئیس کمیته فنی و توسعه تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: قرار بود به دلیل اهمیت دیدار تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی برزیل، فالکائو در این مسابقه از دنیای حرفه ای فوتسال خداحافظی کند. سال‌ها پیش، زمانی که ما در جام جهانی با برزیل دیداری را برگزار کردیم فالکائو خودش را برنده بی قید و شرط می‌دانست و قرار بود پس از قهرمانی، جشن خداحافظی اش را بگیرد، اما در آن دوره از جام جهانی تیمش باخت و باعث شد تا او اشک‌های فراوانی را مقابل دوربین‌ها بریزد. ما در آن زمان برنامه خداحافظی فالکائو را به هم زدیم و حالا نیز این مسئله را برای بار دوم تکرار کردیم.

البته به دنبال استعفای عباس ترابیان از سمتش به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان و جایگزین فردی به جای او ،سرپرست تازه وارد کمیته فوتسال کشورمان در روزهایی ابتدایی ورودش به کمیته فوتسال در تلاش است تا در اولین عملکرد مثبت خود دیدار برابر تیم ملی فوتسال برزیل را بار دیگر برگزار کند.

حالا اما باید دید آیا ملی پوشان فوتسالیست کشورمان که دیدار برابر تیم ملی فوتسال برزیل تنها یکی از دغدغه های آن ها است به مصاف این تیم خواهند رفت یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

درخواست کمیته فوتسال ایران برای دیدار دوستانه در فروردین سال آتی

نصف جهان میزبان دربی بزرگ فوتسال/ پذیرایی از شهروندان با سوهان قم!

حضور تیم ملی فوتسال در ۲ تورنمنت بزرگ قطعی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار