جیپ رانگلر با موتور قدرتمند ۶.۲ لیتری و قیمت ۲۹۰۰۰۰ هزار دلار، خودرویی مناسب و مطمئن برای سفر‌های برون شهری و آف‌رود است.

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی و را‌ه‌اندازی خط تولید جیپ گلادیاتور حال این شرکت خودروسازی آمریکایی در فکر تولید خودرو دیگر با نام Hellcat-Powered Jeep Wrangler است.

جیپ به تازگی خودرو جدیدی از سری خودرو‌های قدرتمند رانگلر را معرفی کرد. به نظر می‌رسد شرکت خودروسازی جیپ با تولید خودرو‌های قدرتمندی مانند گلادیاتور و هل‌کت پاور رانگلر به دنبال کسب بخش عمده‌ای از بازار خودرو‌های مخصوص آفرود و جاده‌های کوهستانی است. البته این شرکت آمریکایی از زمان تاسیس همواره طرفداران سفر‌های برون شهری را با محصولات خود شگفت‌زده کرده است.

رانگلر اج‌کی سه محوره جیپ با موتور V۸ و ظرفیتی برابر ۶۲۰۰ سی‌سی تقریبا توانایی عبور از تمامی مسیر‌های صعب‌العبور و کوهستانی را دارد. هنگام رانندگی با این خودرو بدون توقف به مقصد خود خواهید رسید و لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی از بابت گیر کردن در جاده‌های خارج از شهر را داشته باشید. قدرت ۷۰۷ اسب‌بخار موتور این خودرو آن را همچون هیولایی در هر مسیری به پیش می‌برد.

این خودرو اولین بار در نمایشگاه خودرو‌های آف‌رود SEMA در لاس‌وگاس آمریکا در معرض دید عموم قرار گرفت. سازندگان علاوه بر یک محور اضافی، کیت بالابر ۱۲۷ میلیمتری و لاستیک‌های آف‌رود ۳۵ اینچی را نیز روی این خودرو تعبیه کرده‌اند. شاید ظاهر هل‌کت پاور شبیه کامیونت باشد، ولی در باطن خودرویی اسپرت و قدرتمند است که بدنه آن از فیبر کربن سفارشی ساخته شده است.

ضربه گیر‌های قدرتمندی نیز در این خودرو تعبیه شده است که هنگام عبور از مسیر‌های سنگلاخ کمترین اثر ضربه درون کابین حس شود و آسیب زیادی نیز به بدنه خودرو وارد نشود. چراغ‌های پرنور ال‌ای‌دی جیپ رانگلر تمام مسیر را در شب روشن می‌کند و دید کافی را در اختیار راننده و سایر سرنشینان خودرو قرار می‌دهد. این چراغ‌ها علاوه بر جلو خودرو بر روی سقف نیز تعبیه شده‌اند.

در ادامه تصاویری از خودرو سه محوره جیپ مشاهده می‌کنید:

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویر

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویر

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویر

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویر

گذر از مسیرهای صعب‌العبور با رانگلر قدرتمند جیپ +تصاویر


بیشتر بخوانید: جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود


انتهای پیام/

جیپ Hellcat-Powered Jeep Wrangler خودرویی قدرتمند برای سفرهای برون شهری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۷
چیز خوبیه به شرطی که برای استفاده تو شهر مث کامیونای ده چرخ بشه چرخای آخر رو داد بالا طوری که نچرخه