شهر دار سمنان گفت: با توجه به اهمیت فناوری‌ها در دنیای امروز و ارائه خدمات کاملا الکترونیک به زودی سمنان به جمع شهر های هوشمند ملحق خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد ناظم رضوی شهر دار سمنان گفت: وی با اشاره به اینکه شهر هوشمند به شهری اطلاق می‌شود که در همه ایام هفته و به طور شبانه روز و ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارائه می‌دهدگفت: در راستای ارائه خدمات کاملا الکترونیک در راستای ایجاد زیر ساخت فیبر نوری و هوشمند سازی شهر سمنان تلاش شده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان نیز با اشاره به روند پیوستن شهر سمنان به جمع شهر‌های هوشمند کشور،  به راه‌اندازی یک لوپ کامل فیبرنوری در مرکز استان سمنان اشاره کرد و افزود: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان مامور ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای راه‌اندازی شهر هوشمند شده است.

مهیار گرانمهر از هوشمند سازی شهر‌ها به مثابه یک ضرورت برای شهر‌ها در دنیای امروز نام برد وتصریح کرد: شهروندان رکن اصلی در یک شهر هوشمند محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به نفوذ بالای اینترنت و سیطره دنیای دیجیتال در کشور و استان سمنان تصریح کرد: یک شهروند امروزی و همگام با دنیای دیجیتال، همدلی و تطابق بیشتری با شهر هوشمند دارد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان شهروندان را مبنا و اساس شهر‌های هوشمند برشمرد و گفت: شهروندان یک شهر هوشمند از مواهب و خدمات بیشتری بهره‌مند هستند.

وی در پایان به راه‌اندازی میز‌های خدمت در شهرداری اشاره کرد که در این میز‌های خدمت، همه خدمات به صورت آزمایشی به شکل کاملا الکترونیکی اداره می‌شود.

انتهای پیام / م

راه‌اندازی میز‌های خدمت در شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.