حجت الاسلام و المسلمین روح الله کریم مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی جزئیات مسابقه کتابخوانی اینترنتی را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله کریم مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی گفت:در حال حاضر برای شرکت در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی در سایت موسسه به نشانی ikvu.ir پیش ثبت نام انجام می دهیم. به محض اینکه سایت رونمایی شود کتاب قابل استفاده و دریافت خواهد بود.

وی با بیان اینکه سایت تا ۲۰ دی ماه رونمایی می شود،گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی می‌توانند شماره موبایلشان را در سایت وارد کنند و با مشاهده لینک نرم افزار موبایلی به کتاب دسترسی پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله کریم ادامه داد:کتابی که اکنون در نرم افزارموبایلی بازگذاری می‌شود، کتاب «انقلاب اسلامی در کلام امام و رهبری» است که ثبت نام، مطالعه و شرکت در آزمون از طریق نرم افزار انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به زمان آغاز مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی از دهه‌ فجر آغاز و از ۱۲ بهمن ماه سوالات مسابقه روی نرم افزار موبایلی بارگذاری می‌شود. هرکسی که آمادگی شرکت در مسابقه را داشت تا ۲۲ بهمن ماه می‌تواند در این مسابقه شرکت کند.

وی با بیان اینکه سوالات آزمون تا روز ۲۲ بهمن فعال است،گفت: سوالات  آزمون به گونه‌ای طراحی شده که زمان دارد. یعنی افراد پس از آغاز آزمون برای هر سوال یک دقیقه فرصت پاسخگویی دارند؛ احتمالا ۲۰ سوال برای آزمون طراحی شده است و در مجموع شرکت کنندگان در مسابقه ۲۰ دقیقه فرصت دارند به سوالات پاسخ بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله کریم با اشاره به زمان اعلام برندگان مسابقه اظهار داشت: سعی می کنیم تا آخر بهمن ماه اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی مشخص و در اسفند ماه ۹۷ این اسامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

مسابقه کتابخوانی اینترنتی چه زمانی آغاز می شود؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کبری
۲۰:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
برگزاری این مسابقات بسیار عالی است
آخرین اخبار