کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی است/امروز ایران نقشی محوری و اساسی در منطقه ایفا می‌کنداولین جلسه ستاد برنامه ریزی دهه مبارک فجر با حضور مدیران ادارات در باخرز برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمدشافعی فرماندار باخرز در اولین جلسه ستاد برنامه ریزی فجر گفت: کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی است و نباید اجازه دهیم واگرایی جریانات سیاسی و اجتماعی انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند.

وی به جایگاه خاص کشور اشاره و تصریح کرد:علی رغم همه عناد ورزی‌ها و مخالفت‌ها و کینه توزی ها ایران توانسته است در بسیاری از عرصه‌ها، حرفی برای گفتن داشته باشد و امروز ایران نقشی محوری و اساسی در منطقه ایفا می‌کند.

فرماندار باخرز گفت: دهه فجر را باید بهانه‌ای برای گرامیداشت زحماتی دانست که برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده شده است و دهه فجر زمانی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب است که دستاورد‌های انقلاب و رنج‌ها و سختی‌هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است نه تنها درایام دهه فجر بلکه همیشه و هر روز باید یادآوری شود.

شافعی افزود: دهه مبارک فجر را فرصتی است که باید به بهترین نحوه ممکن از آن در راستای ارائه خدمات به مردم و گزارش عملکرد استفاده کرد و در دهه مبارک فجر پروژه‌های افتتاح خواهد شد که صد درصد آماده بهره برداری باشد و خارج از برنامه‌های ابلاغ شده در دهه فجر هیچ برنامه دیگری اجرایی نخواهد شد و برنامه‌ها می‌بایست در چارچوب برنامه ریزی‌های ستاد دهه فجر صورت گیرد.

انتهای پیام//س. ج
 

برگزاری اولین جلسه ستاد برنامه ریزی دهه فجر در باخرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.