سرپرست دانشگاه علوم و تحقیقات درباره حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه و استاندارد‌های اتوبوس‌های این واحد توضیح داد.

توضیحات رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات درباره واژگونیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حادثه آفرید و باعث فوت ۹ نفر و مصدومیت ۲۷ تن دیگر شد؛ موضوعی که هنوز علت اصلی این واقعه مشخص نشده است و گمانه زنی‌هایی درباره آن وجود دارد.

رضا مسعودی سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حادثه واژگونی اتوبوس در این دانشگاه اظهار کرد: درحال بررسی موضوع هستیم تا بدون اینکه قضاوت نادرستی از حادثه باشد، نظر نهایی را اعلام کنیم.

وی درباره وضعیت اتوبوس‌هایی که در دانشگاه برای تردد دانشجویان استفاده می‌شود، گفت: برای این اتوبوس‌ها قراداد‌هایی که با پیمانکار‌ها بسته می‌شود الزامات و استاندار‌های لازم را دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: اگراین الزامات رعایت نشود، قراداد پیمانکار بسته نمی‌شود و اگر خلاف این شرایط لحاظ شود، با آن برخورد می‌شود.

مسعودی با اشاره به اینکه این حادثه تاسف باری بود و به شدت پیگیر آن خواهم بود، تصریح کرد: باید کارشناسان موضوع را تحلیل و برای رفع مشکل تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اتوبوس‌های دانشگاه علی رغم ظاهر فرسوده استاندارد هستند یا خیر، اظهار کرد: طبق قراداد اگر خودرو استاندارد لازم را نداشته باشد، قادر به ارائه خدمات نخواهد بود همچنین نظارت‌های دوره‌ای داریم که اگر به مشکلی باشد برخورد بخوریم در قرارداد ذکر می‌شود.

انتهای پیام/

ماجرای واژگونی اتوبوس  در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار