استاندار کرمانشاه گفت: اداره کل صنعت معدن تجارت دلایل رکود و موانع مسیر رونق معادن استان را شناسایی کند تا با همفکری همدیگر و مشاوره کارشناسان در راه برطرف کردن آنها حرکت کنیم.

برخی مدیران هنوز عمق رنج جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را درک نکرده اندبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بازونداستاندار کرمانشاه در ششمین نشست شورای معادن گفت: اداره کل صنعت معدن تجارت دلایل رکود و موانع مسیر رونق معادن استان را شناسایی کند تا با همفکری همدیگر و مشاوره کارشناسان در راه برطرف کردن آنها حرکت کنیم.

وی افزود: در همایش فرصت های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که به زودی در تهران برگزار می شود، باید با یک برنامه جامع ظرفیت های استان در حوزه معادن را نیز به خوبی معرفی کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایجاد نشاط و پویایی باید از ظرفیت جوانان و نخبگان علمی استان در حوزه معادن و تجارت نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: برخی مدیران هنوز عمق رنج جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را درک نکرده اند، چون احیانا خودشان فرزند بیکار ندارند. بیکاری در نهایت باعث فروپاشی خانواده ها و جامعه می شود. مردم توقع دارند ما مشکل بیکاری جوانان را حل کنیم.

وی گفت:اصلی‌ترین علت رکود در فضای کسب و کار استان، سخت‌گیری‌های اداری و ضعف فرهنگ کار است.

انتهای پیام/ز

بیکاری در نهایت باعث فروپاشی خانواده ها و جامعه می شود

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.