معاون سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر، به عنوان مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی منصوب شد.

سید نجیب حسینی، مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی شدبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم وزیر کشور، سید نجیب حسینی معاون سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر، به عنوان مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به سید نجیب حسینی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق موثر جنابعالی در بخش‌ها و مسئولیت‌های مختلف به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

گستره و اهمیت وظایف و ماموریت‌های معتنابه وزارت کشور، هم افزایی هرچه بیشتر و تقویت هماهنگی‌ها فیمابین تمام اجزاء و حوزه‌های ستادی و نیز تعامل کارآمد با استانداری‌ها را امری محتوم و ضروری می‌نماید که با توجه به نقش و وظیفه اساسی که حوزه وزارتی در تحقق این مهم بر عهده دارد، انتظار دارد ضمن برنامه ریزی مناسب و مبتنی بر اصول برای عملیاتی شدن بهینه آن، تمام تمهیدات و تدابیر لازم برای روزآمدی و پیشبرد هرچه بهتر امور و انجام دقیق و به هنگام تکالیف مربوط، سازماندهی و انسجام بخشی به مکاتبات، پیگیری‌ها و سایر فعالیت‌های جاری و ساری را اتخاذ و به مرحله اجرا گذارید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های اثرگذار دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است؛ خدمت به عنوان معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون رئیس کل دیوان محاسبات کشور و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، از جمله سوابق قبلی سید نجیب حسینی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار