صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:رسانه‌های ایران ستیز  هویت ایرانی ما را نشانه گرفته اند و تلاش می کنند وحدت ملی و رابطه‌ی بین اقوام و مذاهب را گسسته نشان دهند.

استان های مرکزی در برابر آماج حملات نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ،صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌های ایران ستیز  هویت ایرانی ما را نشانه گرفته اند و تلاش می کنند وحدت ملی و رابطه‌ی بین اقوام و مذاهب را گسسته نشان دهند.

صالحی افزود: ایران در طول تاریخ کمترین جنگ درونی یا نزاع درونی اقوام را داشته و تلاش انقلاب اسلامی به وجود آوردن یک رابطه منسجم به شکل یک خانواده پایدار است.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از تلاش‌های فرهنگی در این مناطق معطوف حوزه هویت و حدت بخشی ایرانی است که پاره‌ای از اقدامات مهم فرهنگی و ارشاد اسلامی در این راستا تعریف می‌شود.

اگر نوجوانhk و جوانhk ایرانی در این نقطه‌ها مرزی کشور از داشته‌های ایرانی خودشان تعریف بیشتری پیدا کنند در مقابل تهاجمات فرهنگی بیگانگان مصون می‌مانند؛ بنابراین در استان‌های مرزی با برگزاری برنامه‌های نکوداشت، همایش‌های مفاخر ایرانی و اقوام تلاش می‌شود تا با رویکرد‌های رسانه‌ای دشمنان مقابله شود.

انتهای پیام/ه

سفر وزیر ارشاد به شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.