هفتمین نمایشگاه ملی «خانه ایرانی، کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی» امروز در محل نمایشگاه ­مصلی امام خمینی (ره) گشایش یافت. ­

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ­ در این نمایشگاه بیش از دویست کارگاه و واحد تولیدی کوچک و بزرگ از ۲۷ استان کشور انواع تولیدات و اجناس خود را عرضه می‌کنند.

کارخانه ها، کارگاه‌ها و واحد‌های صنعتی شرکت کننده در این نمایشگاه انواع لوازم آشپزخانه از وسایل برقی همچون یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا ظروف پخت و پز غذا را که بدست تولیدکنندگان ­کشورمان تولید شده، ارائه و به نمایش گذاشته اند. ­

همه کالا‌هایی که در این نمایشگاه عرضه شده است، کاملا ساخت داخل، دارای علامت استاندارد و تاییدیه کیفیت از سوی مراکز نظارت اتاق‌های اصناف استان‌هاست.

همچنین بخشی از این نمایشگاه نیز مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود ­را ارائه و به نمایش عموم گذاشته اند.

حمایت از تولید داخلی و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی، سرپا نگهداشتن کارگاه و واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط، اشتغال آفرینی، گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بویژه زوج‌های جوان مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه ملی «خانه ایرانی، کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی» است.

هفتمین نمایشگاه ملی «خانه ایرانی، کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی» در مجموعه نمایشگاهی چهلسرا واقع در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به مدت پنج روز برپاشده و همه اجناس و کالا‌هایی که در آن عرضه شده است، با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد.

در این نمایشگاه بزرگ انواع لوازم منزل و آشپزخانه، یخچال، فریزر، اجاق گاز، لوازم پخت و پز، فرش ماشینی و دستباف، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی، مبلمان، دکوراسیون داخلی و کالای خواب و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواد‌ها عرضه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

هفتمین نمایشگاه ملی «خانه ایرانی، کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی» از امروز تا ۸ دی هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲­ در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

حضور بیش از دویست واحد تولیدی کوچک و بزرگ از ۲۷ استان کشور در هفتمین نمایشگاه ملی کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار