نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات آب و فاضلاب فردا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت کاظم زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات همزمان با هفتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات همزمان با هفتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور ۵۵ واحد تولیدی و بازرگانی ۵ دی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: واحد‌های تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران و قزوین در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند.

آیت کاظم زاده هریس، با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های تولیدکنندگان گیلانی، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر استان‌های دیگری کشور، تولیدکنندگان گیلانی نیز حضور دارند و محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی در نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی گیلان حضور دارند، افزود: علاوه بر شرکت‌های داخلی گروه‌های بازرگانی و چندین نمایندگی از کشور‌های خارجی نیز در نمایشگاه بین‌المللی گیلان حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: تعداد واحد‌های بازرگانی بومی گیلان در این نمایشگاه را ۵۵ شرکت و واحد بازرگانی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۸ دی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان  برگزار می‌شود.

آیت کاظم زاده هریس تصریح کرد:‌علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در روز‌های تعیین شده به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در کیلومتر ۵ جاده تهران مراجعه کرده و از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

دایر شدن نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات آب و فاضلاب در رشت

برچسب ها: صنعت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.