فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر ازشناسايی و دستگيری فردی كه با به دست آوردن اطلاعات كارت بانكی شاكی اقدام به برداشت 30 ميليون ريال به صورت غير مجاز از طريق اينترنت کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر با اعلام جزئيات بيشتر اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 30 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانكي وي سرقت شده ، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي پليسي انجام شده مشخص گرديد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز هاي عبور ، مبلغ 30 ميليون ريال را طي چندين مرحله از حساب بانکي وي برداشت کرده است.

سرهنگ جعفري نژاد تصريح كرد: با انجام تحقيقات ، متهم مذكور شناسائي و حسب دستور مقام قضائي دستگير و در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي عنوان داشت.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه کرد: از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز کنید ، رمز هايي را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به هيچ عنوان بر روي آن يادداشت نكنيد ، هنگام وارد كردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هاي اينترنتي حتما از كيبورد هاي مجازي استفاده كنيد. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل هاي مطمئن جهت پرداخت هزينه تلفن ثابت و همراه استفاده کنید و در صورت پرداخت اينترنتي هزينه تلفن ثابت و همراه ، از محل هاي مطمئن و داراي مجوز استفاده نموده و تمامي عمليات پرداخت را شخصا انجام دهيد.

 

انتهای پیام/م

دستگيری عامل برداشت غير مجاز از حساب در خمينی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.