ویدئویی از رفتار یک راننده پس از تصادف در یکی از کشورهای خارجی را مشاهده می‌کنید که بسیار تأمل‌برانگیز است.

فرهنگ و شعور برخورد پس از تصادف رو از خارجی ها یاد بگیرید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تخریب علیه برخی از  رفتارهای اجتماعی مردم ایران و مقایسه غلط و نابجای این رفتارها و سیاه‌نمایی آن‌ها یکی از اقداماتی است که به طور معمول در فضای مجازی به چشم می‌خورد.

انتشار کلیپ‌های مغرضانه و پررنگ نشان دادن رفتارهایی که ممکن است از هر فردی در هنگام عصبانیت و مشاجره رخ بدهد، امری است که گویا برای برخی از کاربران فضای مجازی خوشایند است و گاهی  در برخی موارد نیز دیده می‌شود که در نشر رفتارهای نابهنجار، قید فرهنگ و تمدن چندین و چند هزار ساله یک ملت را می‌زنند.

به طور معمول برخی از افراد تلاش می‌کنند تا کوچکترین بگو مگوی افراد در جامعه را به بدترین نحو ممکن انعکاس دهند و آن را به حاشیه‌ای بزرگ و دنباله‌دار تبدیل و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. از آن طرف گاهی رفتارهای مردم غیر ایرانی تا جایی بزک و به رخ دیگران کشیده می‌شود که گویی هیچ عیبی در رفتارهایشان نیست.

فیلمی کوتاه از درگیری دو راننده در آن سوی مرزها را مشاهده می‌کنید که پس از تصادف، یکی از راننده‌ها چنان به راننده مقصر حمله می‌کند که مجال کوچکترین عکس‌العملی به او داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.