در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از پوستر هنرواره ملی«انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر امام جمعه اردبیل با حضور سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و جمعی از مدیران استانی از پوستر «هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» رونمایی شد.

امیر رجبی، رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرواره ملی«انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» با این رونمایی به طور رسمی آغاز به کار کرد و در طول سه ماه آینده به تولید اثر در قالب کارگاه های کاریکاتور، تصویرسازی و گرافیک اقدام می کند و همچنین بخش رقابتی این رویداد هنری در سه رشته هنری عکاسی، موشن گرافیک و اینفو گرافیک اقدام به جمع آوری اثرمی کند.

گفتنی است هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» به همت حوزه هنری استان اردبیل و موسسه سرگذشت با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته و مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و جلوگیری از تطهیر چهره رژیم طاغوت برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

رونمایی از پوستر هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.