معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش قومس‌ شناسی خبر داد و گفت: این همایش ششم دی‌ماه در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل دلارام معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: چهرهای ماندگاری در همایش ملی قومس‌شناسی سخنرانی خواهند کرد و همچنین این همایش مهمانان برجسته‌ای نیز مانند آقای اعوانی چهره ماندگار کشور دارد.

وی با اشاره به سخنرانی چندین چهره برجسته علمی در همایش ملی قومس شناسی افزود: نکوداشت مفاخر و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ادب استان در زمره بخش‌های این همایش است.

وی در ادامه و بابیان اینکه در آیین اختتامیه همایش ملی قومس شناسی ارائه‌دهندگان مقالات برتر نیز تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: حدود ٥٠ مقاله از سوی صاحب‌نظران و محققان به دبیرخانه همایش چهارمین همایش ملی قومس شناسی ارسال‌شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در این همایش حضور دارد، عنوان داشت: این همایش به دو نوبت صبح و عصر تقسیم‌شده و در هرکدام هیئت‌رئیسه‌هایی شامل ارائه مقالات و سخنرانی اجرا می‌شود همچنین در عصر روز پنج‌شنبه نیز ویژه‌برنامه اختتامیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / گ

همایش ملی قومس‌شناسی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.