فرماندار شهرستان چرام از ایستگاه پست برق 132 به 33 ولت شهرستان چرام تا خرداد آینده خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی فتاحی اصل  با اشاره به اینکه این ایستگاه طی دو مرحله (فاز) ، با اعتبار260میلیارد ریال از محل اعتبارات برق منطقه ای خوزستان احداث و تکمیل خواهد شد گفت : فاز اول این طرح با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار 120 میلیارد ریال و فاز دوم این طرح با 50 درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

فرماندار شهرستان چرام  با اشاره به اینکه ، افتتاح این طرح باعث پایداری شبکه برق سراسری ، تأمین بار الکتریکی مشترکان بزرگ صنعتی منطقه و افزایش ضریب اطمینان برق رسانی به شهرستان های همجوار ، خواهد شد افزود : تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات برق در شهرستان چرام در فصول مختلف خواهیم کرد.

وی گفت: در سال 1397 شاهد تلاش جهادی نیروهای متخصص و توانمند شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام در خدمت رسانی به مردم بوده ایم.

سید محمد برزین زاده رئیس اداره برق شهرستان چرام نیز با اشاره به اینکه ، مشکلات برق شهرستان چرام از جمله افت ولتاژ برق با بهره برداری از این ایستگاه برق رفع می شود گفت : توسعه شبکه های برق رسانی ، تقویت شبکه های برق و احداث ایستگاه پست برق شهرستان چرام با هدف تامین برق این شهرستان و شهرهای همجوار با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما و تا خرداد ماه سال آینده (1398) انجام می گیرد.

 انتهای پیام/غ

 توسعه شبکه برق چرام

برچسب ها: شرکت برق ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.