بهار سال آینده انجام می گیرد:

افتتاح و بهره برداری از ایستگاه پست برق شهرستان چرام

فرماندار شهرستان چرام از ایستگاه پست برق 132 به 33 ولت شهرستان چرام تا خرداد آینده خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی فتاحی اصل  با اشاره به اینکه این ایستگاه طی دو مرحله (فاز) ، با اعتبار260میلیارد ریال از محل اعتبارات برق منطقه ای خوزستان احداث و تکمیل خواهد شد گفت : فاز اول این طرح با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار 120 میلیارد ریال و فاز دوم این طرح با 50 درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

فرماندار شهرستان چرام  با اشاره به اینکه ، افتتاح این طرح باعث پایداری شبکه برق سراسری ، تأمین بار الکتریکی مشترکان بزرگ صنعتی منطقه و افزایش ضریب اطمینان برق رسانی به شهرستان های همجوار ، خواهد شد افزود : تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات برق در شهرستان چرام در فصول مختلف خواهیم کرد.

وی گفت: در سال 1397 شاهد تلاش جهادی نیروهای متخصص و توانمند شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام در خدمت رسانی به مردم بوده ایم.

سید محمد برزین زاده رئیس اداره برق شهرستان چرام نیز با اشاره به اینکه ، مشکلات برق شهرستان چرام از جمله افت ولتاژ برق با بهره برداری از این ایستگاه برق رفع می شود گفت : توسعه شبکه های برق رسانی ، تقویت شبکه های برق و احداث ایستگاه پست برق شهرستان چرام با هدف تامین برق این شهرستان و شهرهای همجوار با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما و تا خرداد ماه سال آینده (1398) انجام می گیرد.

 انتهای پیام/غ

 توسعه شبکه برق چرام

برچسب ها: شرکت برق ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.