هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که دیدید به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و فلسطین حضور نداشتم و مشخص نیست کادرفنی چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان مصدومیتش بیان کرد: همانطور که دیدید به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و فلسطین حضور نداشتم و مشخص نیست کادرفنی چه تصمیمی می خواهد بگیرد. باید منتظر بمانیم تا کی روش و کادرفنی تصمیم نهایی شان را بگیرند و هر تصمیمی که باشد، من تابع آن هستم.

او افزود: آنچه مشخص است، حدود ۲-۳ هفته زمان نیاز دارم تا به شرایط بازی برسم و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. تصمیم آخر را کی روش می گیرد و همانطور که گفتم، زمان می برد تا به شرایط بازی برسم. تابع نظر کادرفنی هستم و آنها باید تصمیم گیری کنند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی ایران و فلسطین اظهار کرد: یک بازی دوستانه برگزار کردیم و بازیکنان از این مسابقات برای هماهنگی بیشتر و ... استفاده می کنند و همچنین با آنالیزهایی که پس از بازی انجام می شود، در صدد هستیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم تا آماده جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ شویم. 

عزت اللهی در پایان درباره انتقاداتی که به تیم ملی وارد می شود، گفت: انتقادات همیشه در تیم ملی فوتبال و همه جا وجود دارد  و منتقد است اما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا جواب منتقدان را در زمین مسابقه دهیم نه فقط با محاصبه کردن.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران - فلسطین/ کی روش و متحدین مقابل شیر‌های کنعان

لیست تیم ملی فوتبال سوریه برای جام ملت‌ها مشخص شد + عکس

هافبک تیم ملی به جام ملت‌های آسیا می‌رسد/ کی روش به کریمی مقابل فلسطین بازی می‌دهد؟

بی برنامگی قبل از جام ملت‌های آسیا / بدرقه معلق شد


انتهای  پیام/

 اظهارات هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار ایران و فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آیندهپژوه!
۲۲:۵۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
به این موضوع فکر کنید که فوتبال هزار سال دیگه چه جوریه هست یا نیست ؟ چه تاثیراتی داره؟ و... فوتبال کنونی کسل کننده وتکراریه .فوتبال هزار سال دیگه قشنگ علمیست ؟ اون رو ببینید بازی کنید. اینارو ولش !!!
آخرین اخبار