ترامپ: ما به ارتش بسیاری از کشور‌های خیلی ثروتمند جهان یارانه می‌دهیم/ «مک‌گورک» مسئول ارسال ۱.۸ میلیارد دلار به ایران بود

رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توئیتی ادعا‌های پیشین خود درباره برجام و پرداخت ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به ایران را تکرار کرد.

ترامپ: ما به ارتش بسیاری از کشور‌های خیلی ثروتمند یارانه می‌دهیم/ «مک‌گورک» مسئول ارسال ۱.۸ میلیارد دلار به ایران بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، امروز (دوشنبه) در توئیتی ادعاهای پیشین خود درباره برجام و پرداخت 1.8 میلیارد دلار پول نقد به ایران را تکرار کرد.

ترامپ در این توئیت نوشت: آنهایی که از برت مک‌گورک جانبداری می کنند، به یاد بیاورند که او از طرف اوباما مسئول پر کردن هواپیماها با 1.8 میلیارد دلار پول نقد برای ارسال آنها به ایران به عنوان بخشی از توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران (که اکنون فسخ شده است) بود؛ (اقدامی) که باب کورکر «کوچک» آن را تأیید کرده بود.

برت مک گورک، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف به اصطلاح بین‌المللی ضد داعش، روز شنبه به دلیل تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه از سمت خود استعفا کرد.

ترامپ همچنین در توئیت دیگری نوشت: «ما اساساً به ارتش های بسیاری از کشورهای خیلی ثروتمند جهان یارانه می دهیم. در حالی که همزمان این کشورها در حوزه تجارت، در حال بهره برداری کامل از آمریکا و مالیات دهندگان ما هستند. ژنرال متیس به این مسئله به عنوان یک مشکل نگاه نمی کرد، اما من چرا». رئیس جمهور آمریکا در ادامه این توئیت افزود در حال حاضر  این مشکل در حال مرتفع شدن است.

ترامپ همچنین در یک توئیت جداگانه یک جمله‌ای، نوشت آمریکا دوباره محترم شمرده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۱۸:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
با سلام مگر این مدت که آمریکا در سوریه بوده به جزء به دفاع داعش کاری کرده همه اش به طرفداری صهیونیستها تلاش می کرد، همین بهتر که آمریکا از سوریه برود، سوریه ایها خودشان بلدند با کمک هم پیمانشان از کشورشان دفاع کنند. بدبخت سربازهای آمریکائی و خانوادههایشان هم دچار ظلم به دیگران و اشغالگری در کشور دیگران شدند و هم به راه باطل بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدا ریشه آمریکا رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدا به این ترامپ نادان عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
و دوباره داعش زنده میشود
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ دی ۱۳۹۷
لعنت ومرگ بر ترامپ
Germany
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ دی ۱۳۹۷
ما هم باید فکر کشور خودمون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۱:۳۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
پول خود ایران رو بهش دادی.اینم بدون سود.اما در خصوص کمک به کشور های خارجی.به قول ایرانی ها، گربه به خاطر رضایت خدا موش نمیگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۳ دی ۱۳۹۷
اکنون ایران وروسیه به تنهایی باید مبارزه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
ایران و روسیه قبلا هم به تنهایی مبارزه می کردند
آخرین اخبار